מפתחי אפליקציות חייבים להיות גם מתכנתים?

מפתחי אפליקציות חייבים להיות גם מתכנתים?

מחפשים מפתח לאפליקציה? לא בטוחים איך בוחרים? ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים לבחירת מפתחי אפליקציות – בהצלחה!

1. ניסיון, ניסיון ועוד קצת ניסיון

הפרמטר החשוב ביותר בבחירת מפתח אפליקציות הוא הניסיון. מעבר לכל הקריטריונים האחרים (כבר מגיעים לזה) הניסיון הוא פשוט הבסיסי ביותר, העקרוני ביותר והכי חשוב ללא צל של ספק. אל תעבדו עם מפתח ללא ניסיון! בחרו מפתח אפליקציות שיכול להראות לכם אפליקציות קיימות.

2. התמחות

בעולם פיתוח האפליקציות יש שתי פלטפורמות גדולות: אנדרואיד ו-iOS לצד עוד כמה פלטפורמות פחות נפוצות. כשאתם מחפשים מפתח לאפליקציה שלכם כדאי לוודא שהוא מתמחה בפלטפורמה שאתם רוצים או שאם מדובר בחברת פיתוח, אכן יש לה מתכנת שמתמחה בפלטפורמה הספציפית.

3. צד שרת וצד לקוח, לא חייבים לבחור

כאשר מפתחים אפליקציה יש להתייחס לשני גורמים: צד לקוח, כלומר הקוד שפועל על המכשיר עצמו וצד שרת, כלומר השרת שמנהל את בסיס הנתונים וכל הפעילות של האפליקציה מחוץ למכשיר עצמו. בחרו רק מפתחי אפליקציות שיודעים לתת לכם פיתוח גם לצד לקוח וגם לצד שרת.

4. אחריות ותמיכה

חד וחלק אל תבחרו חברת פיתוח אפליקציות שלא מעניקה אחריות על העבודה שלה! מעבר לזה, וודאו שהחברה מעניקה גם שירותי תמיכה לאפליקציה. אל תשכחו שאם אפליקציה קורסת או אפילו מאבדת פונקציה אחת או שתיים, עובדת לאט פתאום או סובלת מתקלות אחרות יש סיכוי טוב שהיא תינטש.

5. שיווק וקידום

אל לנו לשכוח שפיתוח ובניית האפליקציה הוא רק ההתחלה, עלינו גם לפרסם ולשווק אותה, לקדם אותה ולהפיץ אותה. למרות שיש מי שחושב שאפליקציה מטבעה תפיץ את עצמה, העובדה היא שלרוב האפליקציות נדרשים לא מעט מאמצי שיווק. בחרו מפתחי אפליקציות שיכולים לתת לכם גם את השירות הזה, חבילה כוללת במקום אחד.

6. שירות ויחס מקצועי

ולבסוף, לא פחות חשוב מכל מה שהזכרנו עד עכשיו הוא היחס הטוב, המקצועי והאישי גם יחד. אל תשכחו כי פיתוח אפליקציות לוקח זמן ומאמצים רבים – בחרו רק מפתח שנוח לכם לעבוד מולו, שעונה לכם בזמן, שמתאמץ עבורכם ושנותן לכם שירות ברמה גבוהה.

כתיבת תגובה