מצאתי עבודה בארצות הברית

עבודה בחו"ל זה פתרון מצויין. בילדותי, בן דוד שלי נסע לעבוד באמריקה אחרי השחרור. ההורים השתגעו מדאגה ורצו שיחזור. אך בשובו ארצה, זה היה אחרי טיול ארוך, הרבה בזבוזים, עשרות הרפתקאות, והמון כסף. הקנאה שגעה אותי… מן הסתם, כמה שנים אח"כ החלטתי לעבוד בחו"ל, וכעת יש לי הזכות לפרט בפניכם על החוויות שלי בעניין עבודה בארהב.

לעבוד ועוד.

היתרון של עבודה בחו"ל זה שזכית בחוויה לחיים. בהחלט, העבודה תובענית והשעות לא פשוטות, אבל עדיין, אתה עם עצמך, סופג תרבות אחרת ואוסף חוויות חדשות במקום זר תקופה יחסית ארוכה. כל הפלוסים הללו, מבלי שכתבתי על הסיפוק מהשכר הגבוה שתרוויח מהעבודה הקשה. חוץ מהיתרונות הנ"ל, בפרק הזמן שלך בחו"ל, תוכל, בהתאם לתנאים, להתחיל בלימודים של מקצוע מסויים, ולצבור ניסיון לפני שובך הביתה.

האם צריך עבודה בארצות הברית? כל התשובות בהמשך.

איך מתארגנים?

אם רצונך הוא לבקר במדינה מסויימת, ייתכן ותיאלץ להוציא ויזה; כאשר כל מדינה והתנאים שלה לאירוח אזרחים מבחוץ. בחלק מהמקרים סוג הויזה הנדרשת מתחלף לפי מטרת ביקורך, אך ברוב המדינות, כשתרצה אשרת תייר מסויימת – תהיה חייב להצטלם לתמונות פספורט, להוציא דרכון זר ולהתראיין אצל השגרירות. עדיף גם לקבל הסברים מאת שגריר המדינה הרלוונטית באשר לדרישות עבור הוצאת האשרה, אבל אני כותב כמה דברים כלליים שיעזרו לחסוך זמן:

את מרבית תהליך הנפקת הויזה ניתן להשלים בדף השגרירות באינטרנט. כנס מדי פעם לאתר של השגרירות על מנת לחסוך לעצמך בזמן.

לבש בגדים מכובדים; בדומה לראיון עבודה, הרושם הראשוני הוא מאוד קריטי.

זכור להוציא תמונות דרכון מעודכנות. במידה ושכחת להביא – בחלק מהמקרים תהיה בידך האפשרות להנפיק אותן אצל צלמים שנמצאים בצמוד לשגרירות.

דאג שיש לך בכיס כסף מזומן, שיהיה עליך.

סוגי העבודה בחו"ל

אני לא אתווכח, אין גבול לדמיון, ועדיין, סגנונות העבודה המוצעים לעובדים מבחוץ – לא רבגוניים במיוחד, ויכללו בדר"כ עגלות ואופּר. אבל בכל זאת, בכל עיסוק – סגנון מיוחד משלו, תלוי במדינה המסויימת והראש של המעסיק.

רוצה לקבל עוד אינפורמציה בנוגע למעבר לחו"ל?שלח תגובה ואציע את עזרתי בצורה האופטימלית. מקווה שתיהנה!

כתיבת תגובה