מצאתם כבר גן אירועים?


החלטתם להתחתן? מזל טוב! לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? עתה ניתן לקרוא ולהבין את הפרטים שאתם חייבים לדעת לגבי חתונות מדהימות… הינכם מוזמנים להתרשם מעולם השמחות: אולמות ארועים, עיצוב מקצועי וקייטרינג!

מצאתם כבר גן אירועים?

הפרט הראשון בכל ארוע, הוא לא אחר מאשר אולם האירועים בו תתקיים החתונה. אפשרי שזה יהיה גן ארועים, וזה גם יכול להיות מקום פתוח. רק בתום החלטת מיקום האירוע, ניתן יהיה לחשוב על תאריך האירוע, אופי החתונה ולבחור את כל הפרטים הרבים שיעזרו להפוך את האירוע הענק לחוויה. אתם מוכנים להתחיל?

על פי איזה קריטריונים מבצעים בחירה של גן אירועים? מחפשים בדחיפות זר כלה?

זוגות רבים שמתחתנים עשויים להתלבט חודשים רבים טרם בוחרים, וזאת בשל סיבות טובות. גני אירועים נבדלים בהיבטים רבים; מספר האורחים, עיצוב המקום, אופן ההגשה וכמובן המיקום בארץ. עליכם להחליט מבעוד מועד מה ברצונכם לחגוג, זה יקל עליכם כאשר תחפשו את האולם הרומנטי ביותר…

אחרי שמגיעים לגני אירועים על מנת להתרשם, אתם צריכים לשים לב לדברים הבאים: האם האזור עושה רושם של הגייני? האם השטח בכלל מספיק למספר המוזמנים שלכם? כמה בערך מגישים נמצאים במקום? אף אחד לא אוהב בורקסים מהאירוע של הלילה הקודם או מקום עם רמת שירותיות נמוכה… אם אתם רוצים להימנע מפאשלות במהלך האירוע, תשימו לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שעולות בראשכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את טקס החתונה תחגגו פעם אחת ויחידה (זו לפחות השאיפה…), בגלל זה אין פה ממש מקום לטעויות. חייבים לדעת כיצד צולחים זאת נכונה? הכי חשוב זה אף פעם לא להתפשר על הפרטים החשובים לכם! בעצם, בהנחה ותמיד חלמתם על אולם אירועים עם בלונים מתעופפים, אז אין סיבה לא להגשים את החלום…

אז מה הלאה?

אם סוף סוף יש לכם מקום להתחתן בו – ניתן לחשוב ברצינות על הדברים הקטנים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב פרחים מקצועי… אם עוד לא ידעתם שזה קיים, אז מדובר על אמנות אמיתית. עם עזרה של אנשים מומחים המנוסים בעולם העיצוב וחן, אפשר לגרום לכך שהארוע שתחגגו יהיה מדהים ויחודי. בעזרת שימוש בסידורי פרחים טריים, רק כדוגמה, אתם יכולים להיטיב עם את הרקע של הארוע. האורחים שיגיעו לאירוע ירגישו מן ההתחלה שיש כאן ארוע שעוד לא נראה כמותו והם יחגגו כמו שכנראה עוד לא יצא להם אף פעם בחייהם… לא שווה?

רק אחרי שסימתם לעצב, ניתן לדאוג לפרטים אחרים…

ללא מעט אנשים ודאי יצא פעם להיות חלק מחתונה. הארועים האלה לרוב נראים באותו הפורמט – מזון חשוד, מיץ תפוזים והפעלות זולות. אם השאיפה היא לערוך אירוע ברמה אחרת, קיים צורך במעט ארגון ואפילו יצירתיות. כך בטוח יזכרו את האירוע שערכתם אפילו בעוד מספר חודשים… חייבים עוד מידע בנושא עיצוב חופה?

מזון כבר בחרתם?

בעבור רוב האורחים הדבר המעניין היחיד זה רק האוכל. ההחלטה על חברת הקייטרינג בהחלט תשפיע על הזכרונות מהאירוע הזה, בדיוק מהסיבה הזאת שלא תעזו להתפשר או לזלזל בבחירה הזו. כדאי להשתדל לבחור אך ורק באוכל באמת איכותי וצלחות במימדים סבירים. אף אדם לא מעריך מזון שמנוני או כזה שמגיע בצלחות זערוריות. באמת שכדאי לבזבז עוד קצת כסף על מנת שהאוכל שתגישו יהיה טעים ואיכותי!

מה לגבי עיצוב שולחנות? תקליטנים כבר השגתם?

לאחר שפיטמתם את כלל האורחים, כדאי לדאוג להם לבידור, וקיימות המון דרכים להשיג זאת. איך מתחילים? אין אופציה לחשוב על מסיבה רצינית ולא להזכיר מוזיקה. לא רוצים לקרוא לאיזשהו דיג'י מקצועי? בעזרתו ניתן להרקיד ולהקפיץ את כל האורחים לאורך החתונה… לכם נשאר רק להיסגר על סגנון מוסיקה שאתם מעדיפים, ואת השאר יעשו בשבילכם.

עם האינפורמציה שכאן, תכנון וארגון חתונה יוקרתית יהיה פשוט מאוד… לעצות ואינפורמציה חשובה – בקרו באתר http://www.floresta-design.co.il/. שיהיה במזל טוב!

כתיבת תגובה