מצאתם עכברים בבית?


מצאתם תיקן בדירה?

מי מאיתנו לא חווה את התופעה מביעתה הבאה, באים באישון ליל לחדר המטבח ומוצאים שם חרקים. המקקים הם מפגע לא קטן, ומעבר לתחושת הפחד, לפעמים הם גם עשויים להעביר אלינו מחלות. אז מה ניתן לעשות במקרים בהם יש מכרסמים בביתנו?

אתם חייבים הדברת עכברים!

יש הצדקה שתתענו אם ביכולתכם לשים סוף לבעיה? מדבירים מוסמכים יכולים לפתור את הבעיה, לנקות את האזור הנפגע ולבסוף למנוע את חזרת המזיקים. לעיתים קרובות לא תהיה סיבה לערוך שירות ההדברה בשנית. באיזה מקרים כדאי לקרוא לשירות הדברה?

גירוש יונים

היונים מלכלכות? כשיש בקרבה בעיית יונים, לא צריך לפזר בבית אבקות הדברה. ישנן כל מיני טכניקות שמרחיקות יונים ולא פוגעות בהן. למשל, רשתות אטומות וחפצים צבעוניים.

הרחקת חולדות

יש חולדות במרתף? יש היום דרכים להתמודדות עם מכרסמים לא רצויים; ניתן לפזר מלכודות שונות, לעשות שימוש בחומרי הדברה או להיות חכמים ולפזר סוג של חומר עם ריח שמרחיק את העכבר בצורה ירוקה.

חרקים

רובנו שונאים ג'וקים – הם גורמים ללכלוך, מסכנים את הבריאות ונראים נורא. מדביר יכול להיפטר מהמזיקים הבעייתים ללא בעיה בעזרת שימוש של טכניקות הדברה מתקדמות וטיפול באזורים הנגועים.

קיני צרעות

צרעות ודבורים בבית זו בעיה מפחידה. עקיצה של צרעה אינה סיפור נחמד, ועדיף להימנע מזה. חברות הדברה מקצועיות יודעות איך להיפטר מהקן אחת ולתמיד.

מה אתם צריכים לדעת לגבי חולדות לפני שאתם מתחילים?

אז אם מצאתם מזיק בסביבתכם, אין שום ברירה אלא לפנות לחברה הדברה. חשוב מאוד לבדוק בטרם עת שאתם עובדים עם מדביר מקצועי שקיבל רישיון מתאים לצורך העבודה, ושאין שימוש בחומרים מדבירים רעילים שפוגעים בצמחייה ובחיות מחמד שלכם.

לקבלת עוד מידע שימושי לגבי הדברת תיקנים, הכנסו עוד היום לאתר שלנו בו תוכלו לקבל טיפים, מאמרים והצעות מחיר מהטובים בתחום.

כתיבת תגובה