מצגת ליום הולדת והחגיגה נחמדת

אם יש לכם קרוב משפחה שחוגג יום הולדת בקרוב, עכשיו זה הזמן להתחיל לחפש דרכים לשמח אותו או אותה. יש הרבה אפשרויות, אבל רק אחת שתוכלו לעשות בקלות ותשמח אותם מאוד. אנחנו מדברים על מצגת ליום הולדת.

מצגת ליום הולדת היא דבר שכמעט כל אחד יכול לעשות, רק צריך למצוא תמונות וסרטונים ולאגד אותם לכדי מצגת שאפשר לעשות בפאוורפוינט ותוכנות פשוטות אחרות.

לפני שאתם מתחילים להכין את המצגת, קודם כל חשוב שתבדקו את חומרי הגלם שיש לכם- התמונות והסרטונים. אם המצגת היא לקרוב משפחה מבוגר מאוד, סביר להניח שהרבה מהתמונות הישנות כבר מאוד דהויות או קרועות, ואת אלה אתם תצטרכו לערוך ולתקן. אותו הדבר צריך לעשות גם עם הסרטונים.

עריכת תמונות עבור מצגת לבר מצווה או חגיגה אחרת יכולה להתבצע בעזרת תוכנות כדוגמת פוטושופ. באשר לסרטוני וידאו, אלה צריכים לעבור שיפוצים גם לאיכות של התמונה וגם לאיכות של הסאונד. אם אין לכם את התוכנות הנחוצות לשיפורים הנחוצים, או אם אין לכם את הידע שצריך כדי להשתמש בהן ולהשיג את התוצאות הכי טובות, תוכלו למצוא הרבה אנשים שמחפשים פרויקטים כאלה, וכמה מהם בוודאי רק מחפשים ניסיון ליצירת תיק עבודות והם בוודאי יסכימו לעשות את העבודה בתשלום סמלי.

מצגת בר מצווה וכל מצגת אחרת דורשת סיפור כלשהו. לא מספיק לחבר את התמונות והסרטונים יחד, וצריך גם סיפור אחד ואחיד שיאגד את כולם יחד. דרך אחת למצוא את הסיפור למצגת שאתם עושים היא לחפש קודם את המוסיקה או את השיר שאתם רוצים שיהיו ברקע, ואלה יתנו לכם השראה. ואפשר לעשות את זה גם להיפך- קודם ליצור את הסיפור ואז לבחור את השיר או המוסיקה המתאימים. אפשר לעשות מצגת נחמדה ומשעשעת שתראה את חתן או כלת יום ההולדת מיום היוולדם ועד היום ולשים ברקע את השיר Photograph של להקת Nickleback או לעשות מצגת מרגשת לסבא וסבתא ששרדו קשיים רבים עם May it Be של הזמרת אניה.

כמו שאתם רואים, שיר אחד יכול לספר סיפור שלם, ובשילוב עם הסרטונים והתמונות שעברו עריכה וליטוש, אתם יכולים ליצור מצגת מיוחדת, מצחיקה או כזו שתעלה דמעות בעיניים מרוב התרגשות.

כתיבת תגובה