מציאת לוכד עכברים מקצועי


יש קן צרעות בחצר?

מי לא שמע על החוויה המלחיצה הבאה, נכנסים באישון ליל לבית ונאלצים להתמודד עם ג'וקים מבחילים. הג'וקים גורמים לנזק ממשי, לא רק בגלל אי הנעימות, לפעמים הם גם מסכנים את בריאותנו. אז איך להישמר בסיטואציה של נחשים בדירה?

חפרפרת

למה לחיות בסבל אם ניתן היום לשים סוף לבעיה? מדבירים מקצועיים יכולים לפתור את הבעיה, לנקות את הגינה ולבסוף למנוע את הישנות הבעיה. לרוב לא תהיה סיבה לבצע ההדברה עוד פעם. באילו מקרים יש צורך לקרוא למדביר מקצועי?

קיני יונים

נמאס לכם מלכלוך היונים? כשיש בבית יונים או עטלפים, לא יהיה צורך לפזר בבית חומרים מסוכנים. יש היום כל מיני שיטות שמסלקות יונים בלי להכאיב להן. לדוגמא, רשתות יונים ופריטים נוצצים.

להיפטר מהמכרסמים

יש עכבר בבית? היום יש טכניקות שונות להתמודדות עם חולדות ועכברים; המדבירים יכולים להציב כמה מלכודות, לפזר בבית חומרים כימיים או להיות הומניים ולפזר סוג של חומר בעל ריח שמסלק את העכבר בלי להכאיב לו.

חרקים

אנשים נרתעים מחרקים – הם מלכלכים, גורמים למחלות ונראים נורא. מדביר שיודע את עבודתו ביכולתו לשים סוף לג'וקים בלי בעיה בשימוש של כל מיני שיטות הדברה וטיפול באזור הנגוע.

קיני צרעות

צרעות או דבורים בגינה זו בעיה ממש מסוכנת. עקיצת דבורה או צרעה היא לא נחמדה, וכדאי מאוד להימנע מהסיפור. חברות הדברה טובות יודעות איך רצוי להיפטר מקן הצרעות אחת ולתמיד.

מה חשוב לדעת לפני שאתם מתחילים?

במקרה בו יש מטרד בבית או בחצר, אתם חייבים לפנות למדביר מוסמך. צריך לבדוק בטרם עת שבחרתם מדביר מנוסה שקיבל רישיון מתאים לשם עבודת ההדברה, ושהוא לא משתמש בחומרים מדבירים רעילים שפוגעים בצמחייה ובחיות תמימות.

בשביל עוד מידע אודות הרחקת יונים – http://www.avi-amadbir.co.il/?p=404 ותוכלו לקבל הצעות נוספות מהמומחים בתחום.

כתיבת תגובה