מציאת מכונית משומשת

הפעם נעסוק בכתבה שונה מרכב יד ראשונה נדבר על מכוניות משומשות
יש כמה מקומות שבהם אפשר  לאתר ולקנות מכונית משומשת:

• סוכנות מכוניות משומשות
• סוכנות superstore המתמחה מכוניות משומשות – כמו CarMax או הרץ
• סוכנים רבים של מכוניות מוכרים גם כן מכוניות משומשות
• השתמשו באתרי אינטרנט  של מכונית כמו ConsumerGuide.com – תקף לחו"ל
• באינטרנט והדפסות מסווגות
זכור כי מודעות מסווגות נמצאות בשימוש על ידי הסוחרים ואנשים פרטיים למכור מכוניות משומשות. חלקם אפילו סוחרים מכוניות משומשות כדי לפרסם באתרי האינטרנט שלהם מכוניות משומשות. מכירה מאדם אל אדם ועסקאות דרך אנשים שאתה מכיר, או באמצעות האינטרנט והדפסות מסווגות יכול להיות אפשרות טובה, אם אתה רוצה להימנע מסוכנות וסוחרי מכוניותלדברי Tips.com קניית רכב חדש או משומש, לא משנה באיזה אופציה תבחר, אם אתה מחליט לרכוש מכונית משומשת, יש ארבע משימות שעליך לבצע ובכך תוכל  להגדיל את הסיכויים שלך להצלחה:

1.לגשת אל מכונאי לשים את המכונית על מעלית לבדיקה מלאה כדי לבדוק נזק – דבר שעשוי להצביע על תאונה קודמת או אולי נזק באופן כללי.
היסטוריה

2.להריץ בדיקה על הרכב כדי לקבל  את ההיסטוריה המלאה של המכונית. הוא יכלול את כל מה שאתם צריכים לדעת על המכונית, כולל: אם זה היה להציל פעם, נגנב או לזכור את מספר הבעלים הקודמים אם הוא אי פעם נכשל בדיקה אם מישהו ניסה ליצור הונאה של קריאת מד המרחק
3.לעולם לא לחתום על המסמך כפי שהוא. רבים מסוחרי המכוניות המשומשות יערבבו את הניירת עם ניירת נוספת שתתבקש לחתום. כמו בכל דבר הדורש חתימה, לקרוא לפני שאתה חותם. אתה צריך לפחות 30 ימים כדי לוודא שהמכונית במצב טוב. אם אתם חותם על "כפי שהוא" המסמך, לאחר שתנהג ברכב מחוץ למגרש, כל מה שישתבש זה הבעיה שלך.
4.תדאג  שבנושא המימון האישורים והלוואה שלך יהיו מוכנים לפני שאתה הולך לקנות את המכונית. (זה גם יכול להיות טוב אם אתה מתכנן על ביצוע רכישה מכונית חדשה.)
אם תבצע את ההוראות הפשוטות האלה, קניית רכב משומש יעבור בצורה חלקה. זכרו כי קניית מכונית משומשת מ זכיון דומה קונה מכונית חדשה מסוכנות. אתה רוצה להיות חמוש עם כל המידע הרלוונטי לפני שאתה קונה כל מכונית, חדשה או משומשת.

ישנה תגובה אחת על “מציאת מכונית משומשת

  1. ליסינג פרטי היום זה לא מה שהיה פעם, כן פעם ליסינג הייתה מילה של אנשים שעובדים בהיי טק וכו'.
    היום בסוכנות כמו אלבר לדוגמא, אפשר להשיג רכב כמעט מהניילונים בפרישת תשלומים נוחים וזה כל מה שזה אומר, אז למה שזה לא יהיה נחלת העם? צריך לתת לאנשים יותר מידע לגבי זה ואז יפסיקו להירתע מזה כל כך..

כתיבת תגובה