מצלמות אבטחה ואזעקות – מקלים על עבודת השוטרים

המגזר הפרטי למד דבר או שניים מהמגזר העסקי, אומר לנו יוסי, מתקין מצלמות אבטחה ומערכות שונות של אזעקות. יוסי מסביר כי המגזר הפרטי רואה את שיטות האבטחה החדשות של המגזר העסקי ומעוניין להבטיח את שלום ביתו. היום, הוא טוען, עם ריבוי מקרי הזוועה שאנו חשופים אליהם, אין פלא שכל אדם שלישי מעוניין להתקין בביתו מצלמות אבטחה שונות, והאזעקות – זה כבר סיפור אחר לגמרי.

אם גם אתם הגעתם למאמר המיוחד הזה סביר להניח כי גם אתם מעוניינים להביא קצת שלום ושלווה לבית. בשיחה שערכנו עם איש אבטחה המכיר את רזי התחום והנישה המיוחדת הזו גילינו דבר אחד או שניים שהשאירו אותנו בפה פעור. לטענת יוסי רבים מעדיפים היום להתקין מצלמות אבטחה בביתם כמו גם מערך אזעקות משוכלל שיתריע מפני מזיקים כאלה ואחרים.

יוסי מספר כי המגזר הפרטי חרד היום לשלום ביתו יותר מאי פעם, בשנים עברו, הוא אומר, אזעקות היו נחלת העסקים והחנויות בלבד כאשר בארגונים מאסיביים וגדולים יותר היינו רואים מערך אבטחה כזה או אחר, היום אנחנו רואים אזעקות ו-מצלמות אבטחה בכל מקום, גם בדירות בניינים וכמובן וכמובן שבבתים צמודי קרקע בכל רחבי הארץ, לא משנה איפה אתם גרים.

עוד הוא מספר כי לעיתים רבות מצלמות אבטחה מקלות על לכידת הגנבים וכך גם התביעה האזרחית הופכת להיות קלה יותר, עם כמות הגניבות שיש היום אין פלא שהמשטרה לא מצליחה לתפוס את כל הגנבים, כאשר יש לנו תמונה ברורה של פורצים כאלה ואחרים קל יותר לשים יד על בני עוולה ובעזרתן של מצלמות אבטחה העסק הופך להיות הרבה יותר נוח.

הרעיון של מצלמות אבטחה מובן לכולם – לכידת פרצופו ותמונתו של הפולש לבית או לעסק כזה או אחר. כאשר מצלמות האבטחה מתעדות את המקרה ואת הגנבים אין הרבה עובדת שטח, מספיק להפיץ את התמונות. אנחנו רואים פורמים שונים ברשת שאנשים העלו תמונות שתועדו דרך מצלמות אבטחה וכך בעצם התפיסה קלה יותר. בכל הנוגע לעניין אזעקות, זה כבר סיפור אחר לגמי, ה-אזעקות היום משוכללות מאוד, ובהרבה מקרים רעש מטיס את הגנב לאזור אחר, רחוק מהבית.

כתיבת תגובה