מצעים למיטה יהודית

 

מצעים למיטה יהודית. יש דבר כזה. אז בוודאי שאם אתם נמנים על הציבור שרוכש מצעים למיטה יהודית, הרי אין צורך להסביר במה המדובר. אבל אם בכל זאת הגעתם לקטגוריה הזאת במקרה (או מתוך סקרנות גרידא) ההסבר הבא יאיר את עיניכם בנוגע לאותה מיטה שרק יהודים ישנים בה ועיני כל אומות העולם נושאות אליה עיניים סקרניות.

מיטה יהודית

מיטה יהודית נקראת כך על שום ההלכה שבמשך תקופה מסוימת בחודש על בני הזוג להתרחק זה מזו גם (ובעיקר) בזמן השינה. לא מצאנו סימוכין לנגר הראשון שהעז פנים לבנות מיטה זוגית משותפת לאיש ולאשה, אך לעניות דעתנו, גם אם תחפשו היטב בערימת נסורת לא תמצאו מתחת לה שם של נגר יהודי. אז כעת יש לנו מיטה אחת, שני יהודים יראים ובעיה הלכתית רצינית. מה עושים? מחלקים לשניים. למיטה היהודית יש בסיס אחד שהוא המשענת של הראש, ושני בסיסים הניתנים להפרדה לפי בחירה ועל פי הצורך. על כן, בהגדרה של מיטה יהודית לעולם לא ייחשבו שני מזרני יחיד המונחים על מיטה זוגית אחת. לעומת זאת, שתי מיטות יחיד הן הלכה מהודרת של המיטה היהודית המקורית.

מצעים למיטה יהודית למגזר הדתי

אז מיטה אחת שמתחלקת לשניים יש? יש! ומה לגבי המצעים? טוב, זה כבר לא סיפור כזה גדול. בסה"כ מדובר בסט יחיד-כפול המכיל את כל מה שצריכה מיטת יחיד – רק פעמיים. כמובן שאפשר לרכוש סט יחיד פעמיים – וגם זאת דרך לפתרון, אך המחיר של סט מצעים למיטה יהודית משתלם יותר מבחינת המחיר. במגזר החרדי למשל ישנן חברות ותיקות המשווקות סטים למיטה יהודית במחירים מופקעים וכל אחד יבחר לעצמו. אך מאחר שבזרמים מתקדמים יותר כגון בציבור הדתי לאומי, הבינו כבר מזמן שאין שום חיוב לרכוש סט של חברה איקס רק מפני שבימי קום המדינה הוטל וטו על החברה החרדית לרכוש רק את התוצרת של מר קליין (לדוגמא) הלא שהיום ניתן לרכוש סט מצעים למיטה יהודית מכל תוצרת איכותית ובמחירים סבירים בהחלט וזאת במצפון נקי, רגשית והלכתית.

מצעים למיטה יהודית מחוברת

גם מיטה יהודית מחוברת זאת מיטה יהודית. אז מה ההבדל בעצם? שום הבדל. למעשה, הבחירה של בני הזוג אם לרכוש בנוסף למצעים למיטה יהודית גם סט זוגי רגיל, סתם בשביל ההרגשה הטובה או הרומנטיקה, היא בחירה אישית ותו לא. אך מאחר שעל פי רוב, סט מצעים למיטה יהודית מגיע עם שני כיסויים לשמיכת פוך יחיד, קיימת סיבה לחשוב כי בני הזוג מתכסים – איש בשמיכתו ואשה בשמיכתה. על כן, למרות שאחד זה תמיד הכי ביחד, גם שנינו ביחד וכל אחד לחוד – זו דרך להראות שבדרכו של עולם, הקשר האמיתי הוא זה שמרגיש הכי קרוב, גם כשאוקיינוס חוצה באמצע.

מצע לבחירה טובה

מצעים פלוס הינה חברה שמבינה את הצרכים של כל קהלי היעד. אך קיים גם פלוס נוסף שהינו מעבר לעלות, איכות ושירות. אצלנו ישנה שימת דגש מיוחדת לכבוד הזולת ומאחר שידוע כי קהל יעד דתי לא ירכוש מצעים למיטה יהודית בעלי הדפסים אשר אינם הולמים את רוח ההלכה, בחרנו בקפידה הדפסים ועיצובים שיהלמו את ההשקפה של בית המושתת על ערכים ומסורת. כמו כן, אתר מצעים פלוס מעוצב בחן ולא בבוטות והוא משמש כמצע נוח לאדם הדתי ואף החרדי לבצע את רכישותיו מבלי להיכשל במה שאינו אמור. אנו מאחלים לכם שהמצע לרכישת מצעים למיטה יהודית באתרינו – יהא כשר ומהנה.

כתיבת תגובה