מקדמים את האתר שלכם בגוגל, מה חשוב לדעת?

אם החלטתם סוף סוף לקדם בצורה מקצועית את האתר שלכם במנוע החיפוש החשוב ביותר בעולם, הרי הוא גוגל עשיתם את ההחלטה העסקית הנבונה ביותר שניתן. שיווק באינטרנט חייב להתחיל עם קידום האתר שלכם. רגע לפני שאתם בוחרים חברת קידום כדאי לדעת לקראת מה אתם הולכים ומה בעצם קורה באתר ומחוץ לאתר כדי לקדם אותו בגוגל.

מה עושה חברת הקידום לאתר שלי?

על מנת לקדם את האתר שלכם בגוגל, החברה תעשה מספר פעולות בהתאם לצרכי הקידום למשל:

  • 'אוברול' על הקוד של האתר כדי להתאים אותו לדרישות מנוע החיפוש
  • שיפור ועיבוי הטקסטים הקיימים באתר
  • הוספת טקסטים לאתר
  • שינוי הדרך בה מנוע החיפוש סורק את האתר שלכם ועוד.

מה היא עושה מחוץ לאתר שלי?

קידום בגוגל לא כולל רק פעולות באתר עצמו, חברת הקידום תעשה לא מעט פעולות גם מחוץ לאתר שלכם. רוב העבודה תכלול בניית מערך קישורים יציב ואיכותי שמוביל לאתר שלכם. המטרה היא להראות לגוגל שיש הפניות לאתר שלכם. אחד הפרמטרים בהם מנוע החיפוש משתמש כדי לדרג אתרים הוא כמה אתרים בתחום ובכלל מפנים אליו בקישור.

כמה זמן ייקח לחברת הקידום להביא את האתר שלי לעמוד הראשון?

משך תהליך הקידום תלוי בלא מעט גורמים כגון התחרות על מילות המפתח המבוקשות, הוותק של האתר ועוד. בהחלט ייתכן וחברת הקידום תודיע לכם כי ייקח מספר חודשים עד שנה כדי להביא את האתר שלכם לעמוד הראשון בגוגל. חשוב לזכור כי קידום בגוגל לא יכול להיעשות במהירות גדולה שכן על הקידום להיראות טבעי ולא 'מיוצר' למען מנוע החיפוש. עם זאת, כן חשוב לבקש מחברת הקידום להתחייב למסגרת זמן מוסכמת בה אתם אמורים לראות תוצאות.

מה אני יכול לעשות מהצד שלי כדי לתמוך בתהליך הקידום?

הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות למען הקידום של האתר שלכם הוא לפעול לפי הנחיות חברת הקידום אם נתנו כאלו. ברוב המקרים חברת הקידום תנחה אתכם לא לעשות דבר וחצי דבר ולהשאיר את העבודה למקצוענים. הסיבה לכך היא שמבלי להתכוון אתם עלולים דווקא לפגוע במאמצי הקידום. לכן, לפי כל פעולה שיווקית באתר או ברשת בכלל חשוב להתייעץ עם החברה שבחרתם.

כתיבת תגובה