מקלחונים במבצע וכך גם ההתקנה

משפצים את המקלחת? אחד מהחומרים האהובים עלינו הוא הזכוכית – בהירה וכהה, דקה ועבה, במסגרת החלונות, ברהיטים, בכלים ותכשיטים, היא בכל מקום בו נביט.

צריכים למצוא, למשל, מקלחון פינתי מעוגל? להלן פרטים על החומר המרהיב הזה וגם על הדרכים הכי טובות למציאת מוצרים מזכוכית.

אין ספק, זכוכית היא חומר מקסים, המלא בתכונות שעושות אותו לשימושי מאוד – חומרי הגלם קיימים במצבו הטבעי בשפע, התוצר חלק למגע ויפה למראה, מידת שקיפותו הופכת את הזכוכית לחומר המתבקש לפתחים וחלונות, עמידותו בטמפ' ולחץ מקלים על שימושיו בתחום העיצוב, ואמנם חומר זה רק תופס חלק גדול יותר בדירותינו, במקומות העבודה שלנו ובמקומות הבילוי.

רוצים להשיג מקלחונים במבצע? אתם לא היחידים!

אם החלטתם שאתם רוצים למצוא מקלחון במבצע, מרהטים את הדירה ומחפשים מראות או כלי בית, אם החלטתם להתקין חלונות חדשים או פשוט לתקן את הישנים, להחליף זגוגית פגומה או למצוא חפצים יפים לבית, אתם מוכרחים למצוא חנויות לזכוכית.

כמה טיפים על רכישת זכוכית:

כמו בכל מוצר אחר, גם בזכוכית יש דרגות איכות משתנות. הדרך הקלה ביותר להבטיח שאתם רוכשים מוצר זכוכית ברמה גבוהה היא לברר אצל המוכר אם יש תו תקן בינלאומי.

הבדלים במחיר בין המקומות יכולים להיות עצומים, אבל גם בזכוכית, ממש כמו בביגוד, בשנייה שיוצא קטלוג חדש, יורדים משמעותית מחירי המוצרים מהקולקציה הקודמת.

אם נשברו חלונות בדירה, במשרד או ברכב, בררו אם יש לכם ביטוח חלונות. ביטוח דירה לרוב יכול לכסות גם מפני שברים ונזקים לחלונות וויטרינות זכוכית, וביטוח רכב מקיף לרוב מכסה אתכם בפני חלונות שבורים ומראות צד.

מעוניינים ביותר עצות בנושא? רוצים לקנות חיפוי זכוכית? גלשו לאתר http://www.zegag.co.il/ למידע חיוני בקטגוריית זכוכית.

כתיבת תגובה