מרגישים כי הגיע הזמן לצאת לנופש?

מרגישים כי הגיע הזמן לצאת לנופש?

חיי העיר התוססים מלאי גיוון ועניין, ועם זאת מי מאיתנו לא מרגיש מדי פעם צורך להתרחק מהשאון העירוני , "להוריד הילוך" ולהירגע? תושבי אמירים מזמינים אתכם לחופשה מרגיעה ואיכותית, מפנקת ומחדשת כוחות. מעבר לכך שאמירים הינו אחד המקומות היפים יותר בצפון הארץ, הוא גם המקום הוותיק ביותר בענף הצימרים. למעשה, תושבי אמירים היו החלוצים בתחום זה כבר בשנות השישים, כאשר רובינו טרם הכרנו את המילה "צימר". מה שהתחיל מהקמת חדרי אירוח הלך והתפתח בקצב מסחרר למאה ושמונים צימרים, כאשר אין צימר אחד זהה למשנהו.

מה מיוחד כל כך באמירים?

תושבי אמירים חיים ומתנהלים בכפוף לערכי הטבע, שהם בבחינת האני – מאמין שלהם. אמירים הוא ישוב הפועל ומתנהל  על טהרת הצמחונות והטבעונות, ומי שחושב כי ארוחה ללא בשר לוקה בחסר, פשוט מוזמן לאחת מהמסעדות שבאמירים על מנת לעמוד על טעותו. בנוסף, המגוון העשיר של הצימרים העומדים לרשות הקהל הרחב מאפשר לכל אחד למצוא את הצימר הנכון לו בהתאם להעדפותיו, לציפיותיו מהחופשה או הנופש, ובהתאם להרכב איתו הוא מגיע. הציבור הדתי מוזמן ליהנות מצימרים המאפשרים לו חופשה גם בסופי שבוע ובכפוף לעקרונות ההלכתיים. משפחות עם ילדים מוזמנות ליהנות מצימר כפרי  הבנוי באופן כזה שמתאים לבילוי משותף עם ילדים, הן מבחינת המבנה והמרחב והן מבחינת האבזור שבו. הוא הדבר בנוגע לקבוצה של משפחות המתכננת חופשה משותפת. ניתן למצוא צימרים באמירים הבנויים וממוקמים באופן כזה המאפשר לכמה משפחות לבלות יחד. למותר לציין כי צימרים אלו ממוקמים בתוך נוף מדהים המשופע בעצי פרי, צמחי תבלין ועוד- חוויה בפני עצמה גם לילדים וגם למבוגרים. חלקכם אוהבים דווקא לצאת לחופשה בגפם. חלק מהצימרים שבאמירים מותאמים לאלה מכם הזקוקים לכמה ימי התבודדות עם עצמם. למותר לציין כי זוגות המעוניינים בחופשה רומנטית, אינטימית ומפנקת- צימר באמירים הוא בבחינת כפפה ליד עבורכם.

צימרים באמירים– מעבר לסגנון הכפרי:

חלק מהצימרים עשויים מעץ מלא ומשובח, מעוצבים בסגנון כפרי ומשווים אווירה "של פעם", כפרית ומרגיעה. צימרים אחרים עשויים מאבן ומאובזרים במיטב האקססוריז המפנקים שקיימים היום. כל הצימרים ללא יוצא מן הכלל מאובזרים במגוון של פינוקים, החל מג'קוזי, מסכי LED, מטבח המאפשר לבשל בנחת את ארוחותיכם, ועד לג'קוזי מקורה בחצר, מערכת קולנוע ביתית, אפשרות לשלב טיפול גוף, טיפול פנים ומסאז'ים, מוצרי קוסמטיקה טבעיים וריחניים ועוד. הצימרים גם שונים זה מזה בגודלם,  על מנת שכל אחד ואחד מכם יוכל למצוא את הצימר המתאים לו בהתאם להעדפותיו ולפורמט איתו הוא מגיע לחופשה. כך למשל תוכלו למצוא צימרים קטנים ואינטימיים, צימרים מרווחים יותר, צימרים דו מפלסיים ואף סוויטות.

כתיבת תגובה