מרפאת שיניים – על אודות הסוג של הטיפולים הרבים

כשיש כאבי שיניים או כל מיני בעיות שקשורות לשיניים, מומלץ לפנות אל מרפאת שיניים בפתח תקווה. בכל המקרים מומלץ לבוא למרפאת שיניים שמופעלת על ידי רופאים מאומנים עם ותק. מרפאת שיניים בפתח תקוה יש לה ניסיון רב בכל מיני מינים של טיפולי שיניים, כמו למשל, השתלות ואורטודנטיה, שיקום פה, סתימות, וטיפולי שורש. במאמר זה נרחיב על אודות השתלות ושיקום פה שנעשים באמצעותה של מרפאת שיניים בפתח תקוה.

מרפאת שיניים בפתח תקווה – כל מה שצריך לדעת אודות שיקום פה

1. מרפאת שיניים בפתח תקווה – שיקום פה הוא אחד מההתמחויות של מרפאת שיניים בפתח תקווה. שחזור של השיניים נקרא שיקום פה, דבר שמשפיע באופן מיוחד על פעולתו התפקודית של הפה וגם מוסיף מהצד האסתטי. למטרת שיקום פה יש נחיצות במומחיות מיוחדת וידע ספציפי, יש רופאי שיניים מיוחדים שעוסקים בנושא זה.

2. שיקום פה כולל טיפולים מסוגים שונים. נוסף על טיפולי שורש וסתימות, כחלק משיקום פה שנעשה על ידי מרפאת שיניים בפתח תקווה, יש גם השתלות וכתרים.

3. אם אתם נצרכים לשיקום פה ,כדי לחסוך כאב שיניים ועגמת נפש , מומלץ מאוד להגיע ולהתחיל טיפול על ידי מרפאת שיניים בפתח תקווה. צריך להיזהר שלא לעבור טיפול במרפאה שאינה מקצועית בנושא, העניין יגרור טיפולים חוזרים וזריקת כספים לשווא.

אורטודנטיה – כל מה שברצונכם לדעת בנושא יישור שיניים

1. אורטודנטיה – ההגדרה של אורטודנטיה היא יישור שיניים. כאשר השיניים לא ישרות או שהשיניים לא סדירות וקיים מצב של אי התאמה בין הלסתות דבר הגורם לבעיות בסגירתו של הפה , יש לפנות לטיפול שהגדרתו הכוללת היא, אורטודנטיה.

2. טועה כל מי שחושב שמטרתה של אורטודנטיה היא לדאוג בעיקר לאסתטיקה, שיניים בגדלים שאינם סבירים ולא רגילים או שיניים עקומות הגורמות בעיות בסגירתו של הפה עלולים להביא לכאבי שיניים ואף מסוגלים לגרום לכאבי ראש כרוניים.

3. ניתן ליישר שיניים עקומות ולהחזירן למקומן הרגיל באמצעותו של טיפול אורתודנטי. הטיפול הרגיל הוא להסתייע בחוטי מתכת שנמצאים בתוך פלטה לשיניים. החוטים של המתכת נמתחים על השיניים, יוצרים לחץ ומצליחים להזיז את השיניים למקומם הראוי.

4. אורטודנטיה הינו ענף ההולך וגדל מיום ליום, עשרות אנשים עוברים טיפולים אורתודנטים בכל גיל, בגיל צעיר ואף בגיל יותר מבוגר.

השתלות שיניים – כמעט כל מה שחפצתם לדעת

1. בשביל החלפה של שיניים שלא מתפקדות או שיניים שנפלו , מבצעים פעולה של כירורגיה אשר בה נעשית הרכבה של שתלים דנטליים הנקראת השתלת שיניים.

2. השתלת שיניים יש לבצע על ידי רופאים בעלי ניסיון ובהרדמה . כדי שיהיה בסיס להרכבת השתל, מחדירים בורג לתוך הלסת והיא הבסיס לצורך הרכבתו של השתל.

3. בגלל שהשתלים נשארים בפה לתקופה של ימים ושנים, הם עשויים מחומר הטיטניום אשר הוא חזק ועמיד.

4. השתלת שיניים אינה תהליך מהיר והדבר יכול להמשך לאורך מספר חודשים, תוך כדי פרק הזמן הזה ייתכנו תופעות נלוות של מיחושים או נפיחויות. לאחרונה קמו שיטות חדשות שמאפשרות השתלת שיניים במשך כמה שבועות.

5. השיניים המושתלות בתהליך של השתלת שיניים יהיו שיניים חדשות, יפות, בוהקות וממלאות תפקידן בנאמנות.

כתיבת תגובה