משלוחי פרחים – לכל חג נשלח פרחים

התשורה המתאימה לציון יום נישואין, יום הולדת, או הוקרה, הם משלוח פרחים . תהיה סיבת משלוח הפרחים אשר תהיה, תמיד המשלוח ישמח את לב המקבל ויעלה חיוך על שפתיו. היום מקבל משמעות אחרת אחרי שמקבלים פרחים.

משלוחי פרחים – איך באפשרותנו להזמין?
בתקופה הזאת יכולים להזמין פרחים על ידי הטלפון כאילו בחרנו את הפרחים בחנות הפרחים. אפשר לקבל הסבר באשר לסוגים של הפרחים , הצבעים המגוונים, עמידותם ומשך חייהם. ‏בימינו יש רשת של חנויות פרחים בערים רבות. אתם יכולים לשגר משלוחי פרחים מהצפון לדרום וממזרח למערב . מכיוון שלרוב החנויות יש אתר באינטרנט , ניתן לראות את הסוגים של הפרחים באתר ולבחור פרחים כאילו שבחרנו אותם בחנות. ניתן אף להזמין פרחים על ידי האתר. אין צורך לשוחח בטלפון , אלא פשוט להקיש על העכבר או המקלדת. יש אפשרות גם להכניס ברכה באופן אישי. עומדים גם לבחירה כרטיסי ברכה במבחר שמתאים לכל אחד. ידידינו יקבלו זר פרחים בליווי כרטיס ברכה אישי.

פרחים – הכול על אודות הפרחים
בהתאם לתקציב – אחרי החלטתם מהו סכום ההוצאה לרכישת פרחים, אמרו זאת למוכר בחנות הפרחים והוא יתאים לכם את סוגי הפרחים או הזרים הנכונים. מבחינה מספרית – יש הסוברים שמשלוחי פרחים במספור זוגי לא מסמל מזל טוב, אי לכך בקשו משלוחי פרחים במספר פרד , כגון: 3, 7, 9, 15, 17. וכדו'. בהתאם לצבעים – מומלץ להזמין פרחים בצבעים האהודים על מקבלי הפרחים. פרחים לבנים מורים על טוהר, פרחים וורודים מסמלים אהבה.

חנות פרחים – על אודות הסודות המקצועיים של מוכרי הפרחים
בעל חנות פרחים סיפר לי מה התנאים להארכת חיי הפרחים באופן שיוותרו רעננים ויפים לזמן רב. ראשית, משלוח פרחים לפני חגים ומועדים , מומלץ להזמין בסמיכות לערב החג ולא לפני כן. כך תהיו בטוחים כי אתם שולחים פרחים טריים ורעננים שנקטפו רק לפני מספר שעות. אם הגיע משלוח פרחים, יש להכניס את הפרחים לוואזה או כלי נאה מתאים ולמלא מים שיכסו כרבע מהגבעולים. כדאי להחליף מים מידי יום כי מים טריים נותנים אורך חיים לפרחים. הוסיפו כמה כפיות אקונומיקה – האקונומיקה שומרת על הפרחים, משמידה את הבקטריות ומעניקה להם אורך ימים. אם נשלח אליכם משלוח פרחים, כדי להאריך את ימיהם נחוץ לקטום מידי יום כסנטימטר מהגבעול , החיתוך נותן נשימה חלקה ואריכות ימים לפרחים .

ישנה תגובה אחת על “משלוחי פרחים – לכל חג נשלח פרחים

  1. מומלץ לעשות משלוחי פרחים באינטרנט מאתרים שמציגים תמונות גדולות ואיכותיות של זרי הפרחים וגם מפרטים את הרכב זרי הפרחים.

כתיבת תגובה