מתבייש באיך שאתה נראה?

להרגיש יפים –

הרבה פעמים אנחנו חושבים שאנשים אחרים נראים טוב יותר ושהם אינם סובלים מפגמים גופניים. אולם, אם נטרח לחקור עניין זה כנראה נבין שכל אחד מרגיש שיש לו איזו בעיה פיזית. זה עשוי להיות כל דבר – כתמים בפנים, שיעור יתר, אוזניים בולטות ואפילו משקפיים על הפנים. לא חשוב כמה נשתדל לשכנע אדם שהוא נורמלי ושהוא סתם ממציא בעיות, אם הוא לא יצליח להרגיש כך, הוא ימשיך להיות לא מרוצה. אז למה להיות אומללים?

ד"ר אריק איימס – תמיד יש פיתרונות

נניח שזה לא סכנת חיים, כשאינכם בטוחים בעצמכם, יש מה לעשות. ד"ר אריק איימס, ניתוחי אף, הלבנת שיניים – ובסה"כ מדובר על כמה דוגמאות קטנות מתחום טיפולי האסתטיקה. במאה ה-21 מציעה הרפואה טיפולים רבים, קלילים או פולשניים, שעשויים לפתור לכם בעיות פיזיות והכי חשוב, לשדרג את איכות החיים שלכם.

יש משהו שמפריע לכם במיוחד?

בהנחה ויש לכם מושג ממה תרצו להיפטר, באפשרותכם להתחיל לפעול בעניין. גשו לרופא ובקשו יעוץ לגבי האופציות שיסייעו לכם. חשוב להבין שלא תמיד אפשר לסדר הכל, אבל בכל זאת ניתן להקטין את הבעיה שמקשה עליכם וכמובן לגרום לכם להיראות טוב יותר.

זה לא משנה אם הדיבור הוא על משהו פשוט או ניתוח מורכב, אתם חייבים לוודא שאכןמטפל בכם רופא מנוסה. בדקו היטב את הקלינקה שבחרתם, תשימו לב גם לרקע של הרופא ובקשו שיציג לכם תוצאות של מטופלים אחרים. גם אם זה רק טיפול קליל, אתם יכולים לסבול מנזק משמעותי, חוויה שעדיף לא לעבור.

בררו עם האחות איך כדאי להתכונן לפני ההליך, ועברו על הוראות הרופא המטפל. הרי בסופו של דבר אתם תעברו טיפול רציני ומאוד כדאי לבצע את זה על פי כללי הבטיחות, שכן אחרת ייתכן מצב בו תיאלצו לעבור זאת שוב.

אם עדיין לא שאלתם הכל, אל דאגה. אינפורמציה איכותית על אסתטיקה ועצות שימושיות של מקצוענים, ניתן למצוא בפרסומים נוספים שלי אפילו אתם יכולים להיראות מיליון דולר!

כתיבת תגובה