מתי אפשר ליטול גלולות?


מתי אפשר ליטול גלולות? איך להימנע ממחלות מין? זיבה, הריון בלתי רצוי ועוד שלל בעיות בעקבות סקס הן לא עניין נעים. לכן, עליכם להיזהר על מנת שתישארו בריאים.

איזה אמצעים למניעת היריון מוכרים לכם? לא מוצאים גלולות?

זה בלתי אפשרי לא לדבר על קונדומים, שכן אחרי הכל אמצעי מניעה מסוג זה הינו היחיד מבין כולם שלא רק מונע הריון אלא גם מגן מפני איידס ומחלות אחרות. זה לא נתון לבחירה, חובה להשתמש בקונדום כאשר אתם עם פרטנרים פעילים עם עבר מסתורי. המבחר הגדול של הקונדומים השונים מבטיח לכם שתוכלו לבחור את הקונדום שיתאים לכם.

גם גלולות נגד היריון גרמו למהפיכה רצינית, בזכותן ניתן היה להתעלס בלי עזרים נוספים וללא סכנת היריון. במאה הנוכחית מדובר על אמצעי מניעה נפוץ, ובנות רבות נעזרות בגלולות. אך, אסור לשכוח כי גלולות למניעת היריון לא שומרות מ – STD, וכי מידת יעילותן אינה 100%. אם דילגת על גלולה, או שהקאת בשעות שאחרי הנטילה – כדאי שתפעילי שיקול דעת ותשתמשי בעוד באמצעי מניעה כדי להיות בטוחה.

מניעת הריון – מה עושים במקרה חירום?

הריון בלתי רצוי בגיל 16 עשוי להיות אסון של ממש, ועד לפני זמן מה היה מדובר על משהו לא ניתן לפתרון. היום בעזרתן של גלולות היום שאחרי, עוד קיימת אופציה לבטל את ההריון, ולחסוך השלכות לא נעימות. ההזדמנות להשתמש בגלולה לא אמורה להפוך להיות רוטינה קבועה, לא מדובר על אמצעי מניעה, אלא הזדמנות להתחרט במקרה חירום. מומלץ להיות מודעים לגלולת היום שאחרי ולדעת מתי משתמשים בה, אך לא ניתן לסמוך על גלולת הפלא כדרך קבע.

צריכים קצת מידע מועיל על סקס מוגן? לטיפים טובים ואינפורמציה נוספת על אמצעי מניעה, תלחצו על הלינק הבא www.postinor.co.il/. אז קדימה לדרך!

כתיבת תגובה