מתי צריך נוטריון?


באיזה מקרה צריך עורך דין? איך לבחור נוטריון?

אף אחד לא ישמח להיות בסיטואציה הזו, ועם זאת בלא מעט מקרים כולנו רוצים להיעזר במשרד עורכי דין. הדבר יכול לקרות עקב תרגום נוטריוני ויכול לקרות אפילו בעקבות דיני עבודה. באופן זה או אחר תמיד עדיף להשיג עורך דין!

כל מה שחובה לדעת לגבי תביעות ופיצויים.

אפשר למצוא כל מיני עורכי-דין בארצנו, והם באים במגע עם עניינים שונים; דיני ירושה, רישום חברות, תביעות גירושים ומשפט פלילי. שירותים משפטיים שונים מתקשרים לכלל התחומים במעגל החיים, בגלל זה, לא מוגזם לומר שיום אחד יהיה צורך בעורכי דין.

מתי צריך נוטריון? יש לכם רצון בעוד מידע על נוטריון?

אנשי נוטריונים הינם עורכי דין רגילים לכל דבר עם ההסכמה לטפל במיני דברים ספציפים. באילו מקרים אנחנו זקוקים לשירותים נוטריונים? סתם לדוגמא, כשאנחנו צריכים להוציא דרכון גרמני, צריך להראות כמות גדולה של מסמכי הגירה מתורגמים. לא כל סוג תרגום יכול להיות מאושר, שהרי יש צורך בתרגום נוטריוני. דוגמה נוספת, כאשר אנשים צריכים הלוואה, מוכרחים להראות, בין היתר, חתימה של נוטריון.

לא יודעים לבחור עורכת דין? איך עוד אין לכם רשימת נוטריונים?

בחיינו יש מספר בחירות גורליות ביותר – הקריירה שלנו, שמות ילדינו ואיך לא, העורך-דין שיעמוד לרשותנו במקרי חירום.

לא בטוחים איך לחפש עורך-דין מנוסה? שיטה טובה היא לחפש המלצות חמות מקרובי משפחה וחברים. המלצות שכאלה הינן הכי כנות, ותדעו שלא מנסים להונות אתכם.

אם אתם מגיעים לפגישה עם עורך-דין, רצוי לוודא אם הוא בכלל מתאים למקרה שלכם. לא כל משרדי עורכי הדין מתמחים בכל הסוגיות המשפטיות. נוטריון מתרגם, למשל, זה בכלל לא כמו תביעות גירושין. לכן חובה להתעניין לגבי לקוחות אחרים ולוודא היטב שאותו משרד עו"ד באמת מתעסק בנושאים מהסוג שאתם צריכים.

למידע חשוב אודות משרד עורכי דין מקצועי, בקרו בלינק הבא www.praklist.co.il/. אז למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה