מתי צריך שירות הובלת משרדים?


הגיע הזמן לעבור!

למרבית האנשים העברת הדירה זהו שלב מרגש. מדובר על שלב שנותן הזדמנות לעשות סדר בחיים, לעבור על החפצים הישנים, לזרוק ולמצוא מקום לחדש. עם זאת, כשעומדים לעבור דירה מומלץ להקפיד ולבחור חברה בעלת ניסיון שתעביר לנו את החפצים שאספנו כל חיינו , שתוכל לאפשר לנו מעבר קל וזריז כמה שאפשר.

על מה להקפיד כשמחפשים הובלות דירות?

הרכיב הראשוני שעיקר האנשים ימהרו לבדוק הוא מחיר. המחיר הינו מרכיב עיקרי בבחירת חברת הובלה עבור רובנו, אך האם מחיר זול מהווה את העסקה הטובה ביותר עבורכם?

אנא מכם, אל תהיו מופתעים אם מצאתם הובלה לכלל הרכוש שלכם עבור שש מאות שקל וביום ההובלה מגיע גבר רופס ובודד עם מסחרית ישנה. בדומה לזה שלא הייתם שמים את הרכב בידיו של כל מוסכניק, אל תתנו את כל חפציכם תחת אחריותו של מוביל סתמי, על אף שהוא זול פי כמה.

בדקו והשוו לפני שתסגרו!

חסרי ניסיון בעניין? מומלץ לבדוק כמה הצעות. על ידי ביצוע השוואה בין כמה חברות הובלה תוכלו לקבל מושג מה כל חברת הובלות ממוצעת מאפשרת לכם ומה המחיר בעבור שירות זה , כך יתאפשר לכם לדעת עלויות שונות ולהבין איזה מחיר אתם מוכנים להוציא ולהיות בבטחה שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר במחיר הזה, למתעניינים, לחץ עליי.

בבחינת הצעת מחיר ההבדל יהיה כתוצאה מ:

נסיון בפועל – חברות מובילים הפעילות בתחום תקופה ארוכה מעסיקות פועלים מיומנים שעובדים בצורה יעילה תוך כדי הקפדה ושמירה על החפצים שלכם. לחברות אלו מעגל לקוחות גדול ויש ביכולתן לספק מס' רב של המלצות.

כיסוי ביטוחי על ההובלה – שימו לב שמרבית מן ההצעות הזולות שתקבלו לא מזכירות אף סעיף ביטוח. בזמן ביצוע הובלת דירה חשוב מאוד להקפיד ולראות שקיים סעיף מסוג זה ולוודא על מה הוא מכסה כדי שלא תהיו בלחץ.

מספר האנשים וכלי התובלה – חברות רציניות בתחום יגיעו במשאית סגורה בהשוואה לעוסקים מהצד שיגיעו לבדם או בליווי עובד מזדמן נהוגים על פיקאפ שבמקרה הטוב סגור עם ברזנט. חברות הובלה הפועלות דרך קבע יתנו לכם צוות עובדים מיומן ומקצועי של לא פחות מ3 אנשים, בהתחשב בגודל הפרוייקט – דבר המבטיח לכם שירות וטיפול טוב יותר בתכולת העסק שלכם.

הובלה באמצעות מנוף – השכרת מנוף יגרום לתוספת מחיר ובמקרים ספציפיים לא תהיה בידיכם ברירה אלא להשתמש בו בגלל מגבלות מקום. עם זאת, שווה לשכור את שירותיו של מנופאי גם אם לא חייבים כיוון שהוא חוסך זמן ופוסל אפשרות של פגיעה ברכוש שלכם בעת סחיבת הפריטים בחדרי מדרגות קטנים.

מקווה שסיפקתי לכם נקודת פתיחה למציאת הצעת הובלה , כזו שתהיה לכם הוגנת. לא הספיק לכם? רוצים עוד טיפים וכלים לבחירת מובילים במחיר מעולה במהירות? כנסו לאתר הבא ותוכלו להחשף לעוד מידע אשר יתנו לכם לעבור את יום המעבר במהירות.

כתיבת תגובה