מתי קונים מתנה לבוס?

היא לא תצליח להישאר אדישה. אין יותר מרגש מזה. אני מתכוון לספר לכם סיפור על שי ספציפי שקניתי לבת זוגי לפני כשנתיים, ומסתבר שהמתנה הזו הייתה הכי מושקעת שהענקתי למישהו בחיי. אותה זה קנה, ואנחנו זוג יונים מאז המתנה הזו.

לחשוב בגדול.

כשחיפשתי מתנה ספונטנית חיפשתי בכ"כ הרבה אתרי אינטרנט, חשבתי המון וזה הטריף אותי. ממש רציתי להשיג מתנה באמת מיוחדת, ולא סתם עוד בגד או תכשיט. בדיעבד מסתבר שכל מה שחיפשתי היה ממש קרוב. "מה?" אתם שואלים? מתנה לבוס.

הרעיון המקורי של להשתמש בתמונות הוא לא חדש בצורה מיוחדת, אולם מגוון האפשרויות שאפשר למצוא בענף – נותנות לו נופך משעשע ואורגינלי. בין אם מדובר בלהגדיל תצלום אישי על בד ענק, או הדפסת קולאז' על בגד – התוצאה מקורית ומוצלחת. נסו זאת בעצמכם על בת זוגכם. אשמח לקרוא על התגובה שקיבלתם – בסוף המאמר. לפי כמות התגובות, אני מוכן לפרט עוד עצות בעניין מתנה למשרד.

לכו יותר רחוק.

אין ספק שהרעיון הקיטשי ביותר הוא להשתמש בתמונה שלכם מתנשקים. בלי ספק, נדוש – עובד מעולה, וזו שיטה בדוּקה לגרום לה התלהבות ולהראות לכם אהבה, אך למרות זאת אמליץ לכם לבחור צילום מרומז יותר; תמונה יפה של חוף בו חגגתם, הרחוב בו הכרתם לראשונה, ואפילו אעיז להציע תמונה שלכם מהילדות. בחרו את התמונה בתשומת לב גבוהה, כדי שלא תעוררו ויכוח מיותר.

מספר סוגי האפקטים שתוכלו להוסיף לקולאז' הוא עצום. קביעת האפקט ההולם היא בתכלס מטלה קשה, אבל בשביל זה תוכלו להיעזר בעובדי החנות שיתנו לכם טיפים. אתם תיתקלו בתמונות שאי אפשר להדפיס בעקבות גודל הצילום, או קריטריון אחר. כדי למנוע פאשלות, רצוי שתבחרו מספר תמונות, שיהיה.

עוד בנושא הדפסות.

כמו שנכתב, הפתעות בסגנון הזה כולם אוהבים, במיוחד כאשר הן נרכשות לרגל חג מסויים. אתם מוזמנים לפרט עוד הברקות עבור הפתעה חדשנית, שלחו לי הודעה, ואשתדל לפרסם עוד.

כתיבת תגובה