מתכננים את חתונת החלומות?

מתכננים את חתונת החלומות? כולם רוצים אירוע מהמם. בעבר כולם היו סומכים על אולם האירועים שיהיה אחראי על העיצוב: שולחנות האורחים, החופה, גופי התאורה והקישוטים על הקיר. התוצאה הייתה שכל האירועים היו בערך אותו הדבר, עם זר שושנים על כל שולחן, תאורה ברמת הפלורסנט וחופה משעממת. זו הסיבה שבימים אלו זוגות רבים מעדיפים לקחת עיצוב אירועים ברמה מקצועית.

רוצים למצוא עיצוב אירועים מחירים? בעבור השקעה לא גדולה במיוחד כל אחד יכול לקחת מעצב אירועים מקצועי, שישב איתכם ויעזור לכם בכל העניינים הקשורים לאיך שהחתונה שלכם תיראה.

עיצוב אירועים מאפשר לכם לקבוע כמעט על הכל- על מראה החופה, סידורי הפרחים וגופי התאורה המפוזרים בשטח המקום, ועד מיקום השולחנות וצבען של המפות. בנוסף, מעצב האירועים תפקידו ליצור קשר עם ספקי השירותים, לתאם ביניהם ובין בעל המקום ולהקפיד שאתם מקבלים את מבוקשכם.

זה הדבר שמבטיח שהכל ייראה בדיוק לטעמכם ושהאירוע שלכם יהיה אישי, עד הפרט הקטן ביותר. הכרחי לשכור מעצב ארועים בעל ניסיון רב ככל האפשר, שיישדר על אותו הגל כמוכם שיוכל להעלות רעיונות מגוונים ולקבל הצעות שונות. בקשו מעצב האירועים שיראה לכם את הפורטפוליו שלו לטובת התרשמות מאירועים שעיצב בעבר, דבר שאף עשוי לתת לכם רעיון או שניים לחתונה הפרטית שלכם. מעוניינים בעצות בנושא זרי כלה מעוצבים?

מומלץ לברר האם המעצב מטפל גם בעיצוב זרי כלות, כי כפי ששמלת הכלה היא פריט מרכזי בחתונה, בדומה לכך גם פריט כמו זר כלה מעוצב איננו דבר שמומלץ לוותר עליו. עיצוב מקצועי מוודא שלכלה יהיה זר מושקע וייחודי שעשוי בדיוק לטעמה של נסיכת הערב, וברוב הפעמים אף סידור פרחים ברמה גבוהה יותר מזרי כלה מוכנים שקונים בחנות.

אז אם מתאים לכם לקרוא עוד על נושא עיצוב אירועים בר מצווה בואו לאתר www.rotem-design.co.il/ ותראו איך אפשר לעשות לעצמכם חיים קלים. נתראה בקרוב!

כתיבת תגובה