מתלבטים לגבי ארגון חתונה?


רוצים לערוך חתונה מושלמת? חוששים מכל ההכנות? רצוי לקרוא לעומק על כלל הדברים המשמעותיים בנושא אירועים גדולים מהחיים… את מוזמנת להכיר את העולם הענק של האירועים השונים: אולמות אירועים, עיצוב אירועים ובר!

השגתם כבר מיקום בשביל החתונה?

העניין הראשון שצריך להדאיג אתכם, הוא כמובן האולם בו תחגגו. זה עשוי להיות אולם אירועים, ויכול דווקא להיות שזה יהיה מקום פתוח. רק אחרי החלטת המקום בו תתקיים החתונה, זה אפשרי להחליט על מועד הארוע, סגנון הארוע ולבחור את כל הפרטים הפעוטים שיהפכו את ליל החתונה לחוויה. לא הגיע הזמן לערוך את החתונה?

כיצד עושים בחירה של אולם חתונות? צריכים אירוע בטבע?

אינספור זוגות מתלבטים בינם לבין עצמם במשך שבועות טרם בוחרים, וזאת בשל סיבות רבות. מקומות הינם שונים בהיבטים רבים; תכולת המוזמנים המירבית, התפאורה במקום, סגנון הגשת האוכל ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בישראל. אתם חייבים לדעת מבעוד מועד איזה אירוע אתם שואפים להרים, זה יעזור לכם בחיפוש אחר המקום המושלם…

כאשר מגיעים לאולם חתונה על מנת להסתכל מקרוב, מומלץ לשים לב לפרטים מסוימים: האם הגן בכלל נראה סטרילי ונק? האם המרחב יתאים לכמות האורחים שלכם? כמה בערך מגישים יעבדו בארוע? אף אחד לא רוצה מקום מטונף או מקום עם רמת שירותיות נמוכה… ע"מ להימנע מפאדיחות בזמן ערב הארוע, כדאי לשים לב שאתם זוכים במענה לשאלות שמעניינות אתכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את החתונה שלכם תעברו רק פעם בחיים (זו לפחות השאיפה…), בגלל זה אין ממש מקום לטעויות. אז, באיזה אופן מארגנים את האירוע? החלק החשוב ביותר לא להתפשר לעולם על הפרטים החשובים לכם! רוצה לומר, אם אתם חולמים על אולם ארועים ראוותני, אז מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

מה עושים אחרי שמוצאים מקום?

אם סוף סוף השגתם מיקום לחתונה – אפשרי להתחיל לשקול את כל הפרטים האחרים. לדוגמא, סוג של ארגון החתונה… אם עדיין לא ידעתם על קיום התחום, אז שתדעו לכם שזו אומנות של ממש. באמצעות אנשים מומחים שמבינים בתחום העיצוב ודקורציה, אפשר לגרום לכך שהאירוע שתחגגו יהיה הכי מרהיב ואוריגינאלי. עם שימוש בזרי פרחים, לדוגמא, אפשר בלי בעיה לשדרג את את סביבת הארוע. האורחים שלכם שיבואו לארוע ירגישו מהשנייה הראשונה שהם באיזשהו אירוע מהמם ויחגגו בצורה שעוד לא יצא להם מעולם… לא שווה?

אחרי שסיימתם לדאוג לעיצוב, אתם יכולים לחשוב על פרטים חשובים…

כמעט לכל אחד כנראה יצא באיזשהו שלב בחייהם לרקוד באירוע. ארועים אלה נראים זהים – מזטים, אלכוהול זול וגימיקים מאוסים. על מנת ליצור חגיגה שונה, צריך בקמצוץ תכנון מוקדם ואפילו יצירתיות. כך, ידברו על הארוע שלכם גם שנים אחרי… עוד לא מצאתם מתחתנים 2010?

קודם כל – בוחרים את האוכל!

עבור רבים מהאורחים החלק המעניין באמת הוא סוג האוכל. ההחלטה על הקייטרינג שלכם ללא ספק תשפיע על הזיכרון מאותה מסיבה, מהסיבה הזו שלא תעזו לזלזל בהחלטה הזאת. אז באמת מומלץ ללכת רק על קייטרינג גורמה וצלחות מספקות. אין מישהו שבאמת אוהב לאכול אוכל זול ומגעיל או אחד שמוגש בצלוחיות מיניאטוריות. רצוי מאוד להשקיע כמה גרושים נוספים כדי שהאוכל שהאורחים יקבלו יהיה ממש טעים ואיכותי!

מתלבטים לגבי ארגון חתונה? דיג'י עדיין לא מצאתם?

רק אחרי שהאכלתם את האורחים, רצוי גם לבדר אותם, ויש המון שיטות לעשות את זה. ממה מתחילים? אין אופציה לארגן חתונה טובה ולא לציין מוסיקה. שהרי למה לא להזמין דיג'יי? עם אחד כזה אתם יכולים להקפיץ ולהרקיד את האורחים שלכם לאורך הארוע… עליכם להחליט מראש על ז'אנר מוסיקה שאתם אוהבים, ואת שאר העבודה יבצעו עבורכם.

אחרי שקראתם את המאמר, ארגון והרמת חתונה בלתי נשכחת יהיה ממש פשוט… לטיפים ואינפורמציה חשובה – אתם מוזמנים להקליק על הלינק הבא http://www.neotk.co.il/. למה אתם מחכים?

כתיבת תגובה