מתנה לאישה ליום ההולדת

לא צריך חג כדי לתת מתנה. מתנה שלא מחליפים. אני מתכוון לכתוב על מתנה ספציפית שקניתי לזוגתי דאז בעבר, ומסתבר שזו הייתה ההפתעה הכי מושקעת שמישהו קיבל ממני. היא התלהבה בטירוף, ואנו זוג מאושר מאז מתנה זו.

לחשוב בגדול.

כאשר חיפשתי עבורה מתנה לט"ו באב התרוצצתי בין אינספור חנויות, ממש התאמצתי והשקעתי המון מחשבה. חיפשתי משהו מיוחד ומושקע, במקום להתפשר על ארוחה במסעדה פלצנית. אחר כך קלטתי שהפתרון הכי טוב קיים כבר תקופה. אני מדבר על מתנה לאישה.

הרעיון של להשתמש בתמונות אינו חדש באופן מיוחד, אבל עדיין התפתחות האפשרויות האפשריות – מעניקות לו גוון מבדר וחדשני. גם אם תבחרו הדפסת תמונה לתלייה על קיר, או להדפיס תמונות על ספל – אתם תיהנו מהתוצאה. בדקו על זוגתכם. אתם מוזמנים לשתף בחוויות שלכם – באיזור התגובות. אם יהיה ביקוש, אתן בשמחה עוד עצות בעניין מתנה ליום נישואין.

יצירתיות ומקוריות קודם.

כמובן שהרעיון הלא מקורי הוא להכין פרוייקט מתצלום שלכם ביחד. האמת, הרעיון הזה עובד, ובוודאות תצליחו להביא אותה לרגשנות ולהראות המון אהבה, אבל למרות זאת אני מעדיף משהו מרומז ומקורי; ציור מיוחד של מקום שטיילתם בו, ההופעה בה מבטיכם נפגשו, או בכלל תמונה מביכה שלכם. השקיעו בצילום תשומת לב גבוהה, ע"מ לא לעורר ויכוח קשה.

מאגר האפקטים שניתן להוסיף לתמונות הוא באמת גדול. בחירת האפקט המושלם היא בבירור מטלה לא קלה, אך לכך היעזרו בעובדי החנות שיתנו לכם טיפים. חלק מהתמונות לא ניתן להדפיס עקב הגודל, או סיבות אחרות. כדי להימנע מפאדיחות, אמליץ לכם לבחור כמה תמונות פוטנציאליות, לכל מקרה.

עוד אינפורמציה על סוגי מתנות.

כמו שנכתב, מתנות מסוג זה הן בדר"כ מוצלחות, בייחוד אם הן נרכשות בספונטניות ליום הולדת. אם יש לכם עוד רעיונות להפתעות מקוריות, ספרו לי בהודעה, והפיצו את הבשורה.

כתיבת תגובה