מתנה מקורית לאבא – הדפסה על מתכת לבית

שלא תשכח את ט"ו באב! מחפש את הניצוץ? ברשותכם, אני הולך לתת לכם מידע על שי שהענקתי לחברה שלי בשנה שעברה, ובוודאות הייתה זו ההפתעה המקורית ביותר שמישהי קיבלה ממני. אותה זה הקסים, ואנחנו חיים באושר בעקבות ההפתעה הזו.

משהו פשוט

כשניסיתי למצוא את המתנה בדקתי מלא אתרי אינטרנט, חשבתי המון והייתי מאוד טרוד. ממש רציתי להשיג מתנה סוּפר-מקורית, בלי להתפשר על ארוחה במסעדה פלצנית. בסוף הבנתי שהפיתרון הטוב ביותר קיים כבר תקופה. מה זה? הדפסה על מתכת.

הרעיון המקורי של התעסקות בתמונות אינו חדש עבורנו, אך עם זאת כל האפשרויות שקיימו בענף – הופכות אותו מרגש ומקורי. בין אם בחרתם בלהגדיל תצלום מסויים על קנבס ענק, או להדפיס תמונות על ספל – התוצאה מרגשה ומבדרת. בידקו על בת זוגכם. אשמח לקרוא על החוויות שלכם – במסר פרטי. לפי בקשותיכם, אני מוכן לכתוב עצות נוספות בעניין הדפסה על אלומיניום.

יצירתיות ומקוריות קודם.

ברור לכם שהרעיון הכי נדוש הוא לעצב תמונה שלכם מחובקים. אני מוכרח להודות, הרעיון הזה יעבוד, ואין ספק שתצליחו לסחוט ממנה דמעות ולהראות הרבה אהבה, ולמרות כל זה אני אעדיף תמונה מרומזת ומקורית; תמונה מוצלחת של צימר בו ביליתם, ההצגה אשר במהלכה התחייבתם האחד לשנייה, או אולי אפילו תמונה שלכם מביה"ס. בחרו תצלום תו"כ תשומת לב גבוהה, כדי שלא תיצרו מריבה לא נעימה.

מגוון האפקטים שאפשר להוסיף לקולאז' הוא גדול מאד. בחירת האפקט הנכון היא בהחלט משימה מורכבת, אך לכך תוכלו להיעזר במקצוענים אשר ישמחו לעזור. את חלק מהתצלומים לא תצליחו להגדיל בגלל הגודל, או סיבות אחרות. לכן, עדיף לבחור יותר מתמונה אחת, שיהיה.

עוד מידע על סוגי הדפסה.

כאמור, הפתעות מהסוג הזה הן תמיד תענוג, בייחוד אם הן נרכשות לרגל מועד כלשהו. אם שמעתם על הצעות נוספות עבור הפתעות חדשניות, ספרו לי בבלוג, אשמח לקרוא.

כתיבת תגובה