מתנות לגיל השלישי (סבא וסבתא)

איך לתת לאדם שיש ברשותו הכל? אחד שנמצא במיטב שנותיו, אחד שמעניק לאחרים הרבה יותר משהוא מבקש לעצמו, שמנהל אורח חיים דומה שלא מתחדש הרבה? קניית מתנה לסבא, זאת פעמים רבות מטלה שדורשת עיסוק וחשיבה לגבי שאלות אלה. בתי מכירה המתמחות במוצרים לגיל הזהב, או הגיל השלישי כמו שהוא נקרא היום, יהיו מסוגלים לספק לכם לא מעט הצעות מקוריים של מתנה לסבא, מתנה לסבתא או אולי מתנה משותפת לשניהם.

מתנה לסבא לסיוע בפעולות פיזיות

מבין הקשיים המובנים ביותר מאליהם בגילאים בוגרים, הם ככל הנראה ירידה של ביצוע תפקודיות מסוימות. אביזרים ייעודיים כמו למשל זכוכית מגדלת לקריאת טקסט, שעור מעורר עם צלצול חזק מאוד, מגברים אלחוטיים ומערכות שמע ייעודיות למקלטי פלזמה ורדיו או שמא טלפון עם נורית מהבהבת ב קבלת שיחה, יוכלו לבצע שוני חשוב עבור מי שהראייה או לחילופין השמיעה שלו התדרדרו לאורך השנים, אף באופן מינימאלי. בדומה לתופעה יוכלו ספות טלוויזיה אורטופדיות, מקל עזר להליכה או גם מיטה מתכווננת להיטיב משמעותית על איכות החיים של כל מי שהתנועתיות שלו כבר היא לא איך שהייתה לפני עשור. מתנה לסבא או אולי סבתא שתכלול פריטים מעין אלה נותנת אפשרות בחירה עם טווח עלויות רחב, אבל תוצאה זהה – תחושה שמישהו חושב עליהם, מכיר את הצרכים המשתנים שלהם ומודע כיצד להקל על אודות תהליכי הגיל.

מתנה לסבא בסימול נוסטלגיה וקשר משפחתי

הנטייה לנוסטלגיה והתרפקות על גבי העבר, כמו גם כן על גבי החלקים המרשימים שבהווה, הולכת וגוברת במקרים רבים עם הגיל. מתנה לסבתא המבוססת אודות הקשר שיש להם הצאצאים קרובי הדורות הרבים, היא אפשרות נפלאה לאו דווקא אך ורק לחזק את הקשר הזה, אלא אף להזכיר לאנשים אלו באופן תמידי אחר אהבתכם. מסגרת דיגיטלית בה מתחלפות צילומים בנות ובני משפחתכם,קלנדר עם תצלומיכם, אלבום מיוחד שבו סקירה של תקופות אלו ואחרות בחייהם או שמא מגנטים ועליהם תצלומי הנכדים – שלל אלו הן יופי של שי לסבא ליום הולדתו, לסבתא לעת החגים, או אולי סתם מתוך רצון להעניק משהו לכל מי שנתן לכם חיים וחוזר ונותן עוד ועוד. מומחי השירות של חנות המומחית במוצרי הגיל השלישי יוכלו בכל המקרים להדריך ולסייע לכולם בהתלבטות ובבחירה, להכיר לנו אופציות עדכניות ולהמליץ על גבי מתנות המתאימות לאיש זה או אחר ע"פ גילו, מאפיינו חייו והעדפותיו האישיות כמו שתתארו אותן.

כתיבת תגובה