מתנפחים – מתנפחים וגימיקים לאירועים

כל אירוע מקבל צביון מיוחד כשבמרכזו מתבצעת פעילות של מתקני מתנפחים, מתנפחים לאירועים על אף הפופולאריות שלהם , עלותם לא גבוהה. פעם היו גם מתנפחים לאירועים אבל זה כלל רק טרמפולינה שהיוותה את האטרקציה המרכזית ומשכה את תשומת לב הזאטוטים באופן מיוחד. בזמן הזה השתכלל הנושא וקיימים כל מיני אפשרויות של מתנפחים ברמות שונות שמתאימות לקשת רחבה של גילאים גם למבוגרים ולנערים .

מתנפחים לאירועים – 4 עניינים שכדאי לדעת

1. כדאי לבחור מתנפחים לאירועים בהתאם לגילאי הילדים המשתתפים באירוע שלכם, כאשר מדובר באירוע של בר מצוה או ביום הולדת וכדו'. בריכת כדורים לדוגמא תהיה מתאימה לילדי הגן וקיר טיפוס יוכל להתאים לילדים גדולים יותר.

2. מתנפחים לאירועים כדאי להתאים גם לעונה. מגלשות מים, לדוגמה, הינם אטרקציות אשר מתאימות לעונת הקיץ.

3. לא כדאי להזמין מתנפחים לאירועים בלי חשבון, לכן יש לבדוק מתחילה כמה ילדים מוזמנים לאירוע ובהתאם לכך יש להזמין את המתקנים של המתנפחים כשלאירוע רב משתתפים מומלץ להזמין כמות יותר גדולה של מתנפחים.

4. בעת שמעמידים מתנפחים בגינה, חשוב מאוד להקפיד מאוד על כללי הבטיחות ולשמור על מרחק בין מתקן למתקן.

דוכני מזון – הכיבוד האהוב על כולם

1. לכל מיני סוגי אירועים מזמינים שרותי קייטרינג המעמידים דוכני מזון שמתאימים לאירועים גדולים או מצומצמים .

2. דוכני מזון לא דורשים תשתית מסובכת, אפשר ללא מאמץ להעביר אותם ממקום למקום ולהביא אותם אפילו לאירועים בחיק הטבע.

3. אפילו באירועים שההגשה מתבצעת על ידי מלצרים, מומלץ לעשות שימוש לשירות עצמי של מנות קינוח על ידי שימוש בדוכני מזון. פופולארי ונוח מאוד להגיש קינוחים על גבי דוכני מזון אשר מתאימים לכל הסוגים השונים של הקינוחים כמו למשל, עוגות, מוסים שונים, גלידות, קפה או תה ומיצים ושייקים מגוונים.

4. דוכני מזון מציעים היצע גדול של מאכלים. סלטים מאפים, סושי, ממרחים ועוד. אנשים רבים טוענים כי האוכל הטעים ביותר שהוגש באירוע היה הכיבוד שהוגש על גבי דוכני מזון.

5. יש לכם הרבה ילדים באירוע? הפתיעו אותם במנות פלאפל פיצה או המבורגר שיוגשו על דוכני מזון.

השור הזועם – לרכוב על גבי השור בערבות אמריקה

1. רכיבה על מתקן הקרוי השור הזועם , נותן הרגשה של בוקר הרוכב על שור ממשי בערבות המערב באמריקה. המתקן המדובר דומה מאוד לשור אשר יושבים עליו על גבי אוכף נוח ורך והוא מניע את הרוכבים לשני הכיוונים , כך שההרגשה היא בדיוק כמו רכיבה אמיתית.

2. המתקן המכונה השור הזועם הוא סוג מתנפח המופעל על ידי שימוש במנוע חשמלי המטלטל את מי שרוכב עליו קדימה ואחורה.

3. השור הזועם מחייב הימצאות מבוגר במקום בגלל המנוע החשמלי המותקן בתוכו.

4. אפילו שישנם ילדים פחדנים שחוששים מעלייה על גב השור הזועם, גם אותם ילדים אוהבים את המתקן בדרך שלהם, הם נותנים קריאות עידוד לכל מי שלא מגלה פחד לרכוב על גביו.

5. השור הזועם הינו מתקן לילדים, אולם מבוגרים אוהבים לשחק אתו.

כתיבת תגובה