מ.ט.י פתח תקווה

אין לכם זמן לכל הניירת הזו?כל אחד מאיתנו רוצה להקים עסק מצליח, ובאמצעות השילוב של כישורי מנהיגות וניהול, ניסיון, יחסי אנוש טובים, מוצר ושירות טובים, החלום הגדול של הקמת עסק פרטי עשוי להפוך במהירות למציאות.

אבל מה לגבי העניין הכספי? כל אדם שרוצה לפתוח עסק עצמאי צריך לדעת מהי חשיבותו של רואה החשבון לעסקים; מעבר לחישוב שכר העבודים והמסים, או חישוב החזרי המס שמגיעים לעסק, כל רואה חשבון המוסמך בתחום יכול לשמש בתור יועץ מס מצוין בכדי לשפר את המאזן הכספי של העסק, לסייע להבין מהן נקודות התורפה של העסק ואיך יש לטפל בהן, וכמובן גם לתרום מנסיונו בהליכי הקמת חברה עצמאית מהכיוון החשבונאי.

מעוניינים לדעת מהן הסיבות שבגללן אתם צריכים רואה חשבון נתניה? צריכים מידע בעניין רואה חשבון כפר סבא?

המון בעלי עסקים כורעים תחת עומס ניהול הניירת הכספית, דבר שעשוי להתעלות על ההתנהלות היומיומית של העסק, בשל השקעת משאבים רבים מדי על רישום וטפסים ופחות להצלחת העסק. פעמים אחרות חוסר ניסיון בניהול חשבונות הוא הבעיה, עניין שעשוי להוביל לשלל בעיות, החל בהפסדים גדולים וכלה בבעיות או סיבוכים עם מס הכנסה ומס ערך מוסף.

שירות ראיית חשבון איכותי מקל על בעלי העסק את מטלת ארגון הצדדים החשבונאיים המקצועיים, מתוך שירות חישוב מדוייק ולא-תלוי. שירות נוסף של רואי חשבון הוא להציע ייעוץ מקצועי בכל הנוגע לתחומי מסים, קביעת מחירים וניהול התשלומים וההכנסות השונים למיקסום הרווח וצימצום של הפסדים אפשריים.

מחפשים פתיחת עסק? מעוניינים לקרוא עוד בנושא מ.ט.י פתח תקווה? בואו לקרוא עוד באתר www.kuty.co.il/, שבו אפשר להתוודע לכל האינפורמציה ואת כל השירותים המקצועיים הרלוונטיים. המון בהצלחה!

כתיבת תגובה