נגרות רהיטים מקצועיות ומיומנת

יש תחושה מדכאת בבית?
אם ממש לאחרונה רכשתם בית חדש, החלפתם דירה או שפשוט יש לכם כסף, כדאי מאוד לחשוב על שינוי. רוב האנשים מעבירים שעות רבות בדירה או בבית, והמראה משפיע רבות על האווירה והמצב רוח. בדיוק בגלל זה לא מעט מומחים טוענים ששינוי קטנטנן בבית כל כמה שנים, ממש לא עיצוב קיצוני, ישנה מאוד את הצורה בה אנו תופסים את חיינו.

עיצוב איכותי – מה האפשרויות?

שדרוג רצפות, הדבקת אריחים מקוריים, נגרים חדרי ילדים, סיוד קירות, קניית ריהוט עתיק… אם אתם רוצים שינוי בביתכם, יש מה לעשות בעניין, עכשיו רק צריך למצוא מה מתאים לכם. כמה הצעות לעיצוב של הבית:

צבעים – אנו נמצאים בעולם עשיר בצבעים, ודי חבל להשאיר את הצבעים מחוץ לבית. לצבוע איזשהו חדר או רק את אחד הקירות, לבחור טפט או להשקיע בפרסקו יוקרתי, באמצעות כל אחד מאלה אפשר לשפר את העיצוב בלי לשבור קירות. תהיו מופתעים כשתגלו איזו השפעה יש לצבע על האווירה בבית.

ריהוט – בין אם עברתם לדירה חדשה ובין אם מתחשק לכם לשנות משהו, באמצעות ריהוט טוב יש אפשרות ליצור בביתכם תחושה חמימה ונעימה. נסו לבחור רהיטים איכותיים שמשקפים את טעמכם האישי, השתדלו לא לחרוג מהתקציב שהגדרתם לצורך הקנייה ובדקו את הצד הפונקציונלי.

הזזת הריהוט – חושבים שחובה לרכוש סלון חדש או נגרות רהיטים? במקרים רבים בהחלט כדאי לנצל את מה שכבר יש. שפרו את העיצוב על ידי הזזה של כמה מהרהיטים ליצירת מראה מוצלח יותר. הרי בנינו, מישהו אמר שהואזה חייבת לעמוד ליד החלון?

לבד או להיעזר בדקורטור?

מעצבי פנים מקצועיים יכולים להציע לכם רעיונות מתוחכמים שאתם כלל לא מכירים, ולא מעט פעמים הם יעלו המלצות יצירתיות שיצליחו להפוך דירה קטנה לחלל מגורים מרווח ונעים. אבל אם להיות מציאותיים שכירת מעצב זו הוצאה כספית, ואין זה קל להגיע אל המעצב המתאים ביותר למשימה הזאת. אם פיננסית האופציה קיימת, ואם בכל זאת יש מעצב שמתאים לכם, בהחלט כדאי לעבוד ביחד.

לקבלת השראה ומידע בנושא עיצוב דירות, עיינו קצת בבלוג. שיפוץ נעים!

כתיבת תגובה