נגר חזק ברעננה

הבית מזכיר ספר של דיקנס?
אם לאחרונה קניתם דירה, עברתם למקום אחר או שמצב הכלכלי נראה טוב, זה הזמן לשפר את העיצוב. אנשים נוכחים שעות רבות במתחם הבית, והמראה מאוד משפיע על מצב הרוח והאווירה. מסיבה זו מומחים רבים טוענים שלערוך שינוי אחת לכמה חודשים, לא בהכרח עיצוב של כל הבית, יכול לשנות את האופן בו אנו תופסים את רמת חיינו.

עיצוב מעורר קנאה – מה האפשרויות?

תיקון רצפות, אריחים מקוריים, נגר ברעננה, צביעת קיר או שניים, רכישת ריהוט צרפתי… אם אתם רוצים שינוי ושדרוג הבית, יש הרבה מה לעשות, מה שצריך זה פשוט לבצע החלטות. מספר הצעות קטנות לעיצוב הבית:

לא לפחד מצבע – כולנו חיים בעולם שכולו צבעים, ואין שום סיבה להשאיר את הצבע בחוץ. לצבוע חדר או אפילו רק קיר אחד, להדביק איזשהו טפט או להשקיע בפרסקו יוקרתי, אלה בהחלט יכולים לשדרג את הבית בלי לבזבז יותר מידי. אתם תופתעו כשתגלו כמה ישפיע הצבע על המצב רוח.

מציאת ריהוט – בין אם קניתם בית חדש או בין אם מדובר בשינוי, באמצעות ריהוט חדש ניתן לשוות לביתכם תחושה ביתית. החליטו על רהיטים טובים שמשקפים את טעמכם האישי, אל תחרגו מהתקציב שהקצתם לצורך העניין והתחשבו גם בהיבט הפרקטי.

הזזת הריהוט – אתם מניחים שתמיד יש צורך לרכוש מערכת ישיבה חדשה או אולי נגרים בשרון? יש פעמים בהן בהחלט אפשר לעבוד עם מה שיש. שפרו את המראה ע"י הזזה של כמה מהרהיטים ליצירת חדרים נוחים יותר. בנינו, מי אמר שהארון חייב להיות קרוב לחלון?

בכוחות עצמכם או עם מעצב בתים?

מעצבי פנים טובים יוכלו להציג פיתרונות יפים שאתם כלל לא מכירים, וברוב המקרים הם מציעים טיפים יצירתיים שיוכלו להפוך כל דירה קטנה לחלל מרווח ונעים. במציאות שכירת מעצב זו הוצאה כלכלית רצינית, ולא פשוט למצוא את המעצב המתאים לפרוייקט שלכם. בהנחה וכלכלית האופציה קיימת, ואם חשבתם על מעצב שהוא מה שאתם רוצים, כדאי בהחלט לעבוד בצמוד אליו.

לאינפורמציה נוספת בנושא עיצוב הבית, קראו פה. תתחדשו!

כתיבת תגובה