נופש בחו"ל כשנוסעים לאווירה אחרת לקחת אוויר…

כשבאמת רוצים להרגיש נופש, נוסעים למקום קסום כמו אי בתול וקסום עם חופים מדהימים וסביב הרים ירוקים והמים שקופים קרים ונקיים, כן, המקום בטח נשמע מוכר לכם, יוון הקסומה. זוהי מדינה השוכנת בדרום מזרח אירופה בעלת ים כחול בוהק והמון אתרים ארכיאולוגים, היא שוכנת בין כפרים ציוריים והאקלים בה חם ויבש, ליוון יש 1000 איים מאוכלסים ועוד המון אטרקציות מעניינות.

בגלל שיש המון איים, לא הייתם להספיק לראות את כולם, לכן חופשה ביוון צריך לתכנן מראש, אם הייתם רוצים לבלות בשרשרת איים עם נוף מוריק זה כן אפשרי. כיום, יש מגוון טיסות ליוון וחבילות נופש של הרגע האחרון והמחירים הם בהחלט סבירים, אם תכננתם נופש קצר, רצוי כי תיקחו את החבילה שכוללת הכול, האפשרות השנייה העומדת בפניכם זה לקחת טיסה זולה ולשלם על בית מלון במחיר סיר בנפרד.

מזג אוויר ביוון הוא מאוד נוח בתקופות בין סוף האביב לתחילת הקיץ. נופש ברודוס האי רודוס, מציע המון אפשרויות מפתות, זהו אחד האיים היותר ידועים ביוון, בדרום רודוס ישנם נופים מדהימים שיגרמו לכם לא לרצות לחזור… ישנו מבחר עצום של דילים שונים ליוון הכוללים חופשות קרוז יוקרתיות על אניית פאר, טיסות לאיים השונים בדיל של הכול כלול  טיולים מאורגנים ועוד.

שייט ליוון היא חוויה מרתקת בפני עצמה, היציאה מישראל היא בשעות הלילה, כך שניתן להגיע ליוון בבוקר. השייט כולל טיול באיים כשבכל פעם האנייה עוצרת לאי אחר והנוסעים יכולים לטייל באי לבד או בליווי מדריך מקומי. זוהי חופשה אחרת מאלה שהכרתם ומהווה תחליף מרענן לטיסות המוכרות ומאוד מומלץ לנסות.

יוון ידועה במיוחד באתרים הארכיאולוגיים שלה, רוב התיירים המגיעים מארצות שונות מחו"ל באים על מנת לצפות בארכיטקטורה ההיסטורית המהממת של היוונים. ביוון ישנם מספר לא מבוטל של אתרי מורשת מפורסמים והמוכר בהם זה "אולימפיה".  זהו האתר המקודש ליוונים ונמצא במערב חצי האי פלופוניסוס שליד נהר האלפיוס. זהו המקום ממנו יצאה האולימפיאדה הראשונה ולכן היא גם נקראת כך. המקום מוקדש לאל זאוס והיה מקדש האלים היוונים.

יוון היא יעד תיירות ומקום נהדר לבלות בו חופשה, כל שנה מגיעים יותר תיירים ליוון ולפעמים קשה למצוא חדרים פנויים בבתי המלון השונים. השירות הוא אדיב והיוונים מסבירי פנים לתיירים. רוב האיים ביוון הם יפים ושונים האחד מהשני, כף שבחופשה אחת לא תספיקו לראות את הכול, אולי בחופשה הבאה.