נופש ברודוס – החופשה הכי משתלמת

אחד היעדים האהובים ביותר בקרב הישראלים שמחפשים דילים זולים של נופש ביוון הוא האי רודוס. במשך השנים האחרונות פוקדים את רודוס בתקופת הקיץ ובשאר עונות השנה אלפים רבים של ישראלים שמחפשים מקום כיף, מפנק, גדוש באטרקציות וגם במחיר סביר עבור חופשה משפחתית עם הילדים או עבור חופשה של בני זוג וחברים. רודוס, אחד האיים הגדולים ביותר של יוון, גדוש במלונות ומתחמי נופש שמתאימים לנופש עם ילדים קטנים ואף מאפשר ביקור בכמה מהאטרקציות היפות ביותר ביוון – כולל עמק הפרפרים הפופולארי והמקדשים הרבים שמפוזרים על האי. יתרה מזאת, הוא עדיין מציע מספר פינות חמד טבעיות, מפרצים רומנטיים ושקטים וכפרים יוונים אותנטיים שלא הושפעו מהפריחה התיירותית הגדולה.

סוגי חבילות נופש ברודוס

כל מי שמחפש נופש ברודוס יוכל להשיג חבילות רבות ומגוונות במשך כל ימות השנה. מרבית החבילות מתבססות על טיסה ושהייה ברודוס במלונות בדרגה של 4 או חמישה כוכבים לזמן של שלושה, ארבעה או חמישה ימים ולעיתים גם לזמן של שבוע שלם. מי שמחפש טיול של ממש ביוון יוכל לשלב חופשה ברודוס עם נסיעה במעבורת או בטיסות פנימיות ליעדים נוספים ביוון ולהנות מכמה עולמות – גם מנופש מענג ומושלם ומנוחה על החופים של רודוס וגם בביקור באטרקציות נוספות ביוון – ביניהן העתיקות באתונה, פיראוס, האיים סנטוריני וקוס ועוד מקומות מגוונים שמבטיחים כיף ועניין רב.

נופש ברודוס הוא אפשרות אף למי שמחפש גיחה מהירה של סופשבוע ליוון ובמיוחד בתקופת הקיץ יש אפשרות לרכוש דילים מהירים על בסיס מקומות פנויים או מבצעים של הרגע האחרון בטיסות צ'רטר לרודוס שיוצאות מישראל כמה פעמים במשך השבוע.

שווה בדיקה

ישנם מספר דברים שמומלץ לבדוק אם אנחנו עומדים בפני חופשה ביוון ורודוס בעיקר. מומלץ לבדוק האם החבילה כוללת הסעות משדה התעופה לבתי המלון משום שרודוס לא משופעת בתחבורה ציבורית ולא מומלץ להסתמך על נהגי מוניות. עיקר בתי המלון ברודוס נותנים הסעות משדה התעופה אליהם בלי כל תמורה, אבל כדאי לברר זאת לפני. בכל חופשה ביוון ובכלל חשוב לבדוק מה כוללת החבילה מבחינת הסדרי ארוחות והאם ניתן לשכור רכב שישמש אותנו במהלך הנופש ברודוס כדי להגיע לאטרקציות הרבות ברחבי האי.  לבסוף, אם אנחנו מטיילים עם ילדים, רצוי לבדוק שיש במלון פעילויות מתאימות לילדים.