נופש ספא – חופשה מפנקת בארץ ובחו"ל

לא משנה איפה אתם רוצים או מתכננים לנפוש השנה, אם אתם רוצים נופש ספא מפנק, תוכלו למצוא את זה כמעט בכל מקום שאליו תגיעו.

בכל העולם יש אנשים כמוכם, שרוצים גם הם להירגע ולהתפנק, ולכן יש היצע חבילות ספא גדול ומגוון מאוד, בכל יבשת, מהמזרח הרחוק ועד הקצה המערבי של אמריקה.

ספא הוא בהחלט מקום של רוגע ופינוק. כל הטיפולים שיש בו, כל החדרים המיוחדים, ואפילו העיצוב של הספא והסטיילינג שלו, כולם משדרים רוגע. אין ספק שזה המקום ללכת אליו כשרוצים לפנק את הגוף והנפש.

כמובן שאפשר לשלב נופש ספא עם נופש עירוני, אם למשל הולכים למלון ספא בפריז, לונדון או עיר בירה אחרת, וכך אפשר לקפוץ הלוך וחזור בין האינטימיות והשלווה לבין התזזיתיות וההמולה. ככה, אפשר ליהנות מכל העולמות בחופש אחד, ואם אחרי יום אחד של המולה והרבה הליכה הגוף מרגיש קצת מותש, אפשר לבלות את כל שעות היום למחרת בספא ולעזור לגוף להשתקם ולהירגע.

חברות תיירות בארץ מציעות בעיקר חבילות פינוק וספא ביעדים שונים בארץ, אבל יש יוצאים מן הכלל. חוץ מזה, אפשר למצוא חבילות נופש ליעדים בחו"ל, כאשר המלון שבו שוהים הוא מלון שיש בו מכון ספא ואפשר לקבל בו את כל הטיפולים (חלק מהם ללא תוספת תשלום וחינם לכל אורחי המלון, וחלקם ניתנים בתוספת תשלום).

אם כל מה שאתם רוצים לעשות במהלך החופשה שלכם זה להיות בחדרי הספא השונים או בחדר המלון שלכם, ואתם רוצים גם שכל מה שמחוץ למלון יהיה באווירה של רוגע ושלווה, יכול להיות שתמצאו את מבוקשכם אם תישארו בארץ. אבל אם חשקה נפשכם בחו"ל, כדאי לקחת חופשה ארוכה מספיק שתאפשר ליהנות גם מהספא וגם מהעיר והאזור שבו נופשים. בכל מקרה, סביר להניח שלא תמצאו נופש ספא במקומות כפריים ושקטים, כי שם התיירות אינה מפותחת והיצע המלונות הוא מצומצם, בפרט מלונות עם ספא.

אבל מה זה משנה אם אתם בעיר או בכפר? העיקר שתבלו את חופשת הספא שלכם רחוק מהבית, ובין טיפול אחד לאחר תוכלו לפגוש אנשים חדשים, לראות נופים ומקומות חדשים, לראות אתרים מיוחדים ובקיצור, לספוג מקום אחר.

כתיבת תגובה