ניהול יעיל של בית העסק – תוכנת QlikView

פתרונות מחשוב לעסקים – הקמת חברה חדשה מאז ומעולם היא לא מטלה קלה, בינינו, אפילו לא קרוב, בנוסף לכסף הדרוש היא מצריכה גם הבנה של התחום בו מתנהלת החברה, הבנת עולם הניהול ואיך אפשר בלי, ידע מקצועי. מעבר לזה הדבר שעוד יותר מעצבן, הוא ללא ספק ההבנה שגם אחרי 5 שנים שהחברה מתפקדת נהדר, הסיכון הכלכלי נותר.

מדוע, אתם שואלים? בשל הסיבה שאף אם פירמה שורדת את תלאות ההתחלה, זה לא מספיק – מכיוון שאנחנו משתוקקים לשגשג ולהרוויח עוד יותר. אולם מהותי להפנים שכמה שפירמה יותר גדולה, אפשרות הבקרה של המנהל יורדת. אז איזה כלי יכול לעזור לכולנו לנהל ולשלוט?

KPI – דרך טובה להתחיל!

למסעדות וכמובן גם למאפיות תחום הניהול הוא לכל הדעות קל יותר לעומת עסקים גדולים, ולרוב לא מחייב שימוש בפתרונות טכנולוגיים מיוחדים. אולם חברות ועסקים גדולים שמגלגלים סכומי כסף גדולים, ברוב המקרים זקוקים גם כדי להתנהל ולנהל טוב את המתרחש בארגונם וכמובן כדי למנף את העסק, קצת "עזרה חיצונית".

אילו אמצעים עושים למנהלים חיים קלים

תחום טכנולוגי חדש שתופס תאוצה משנות ה-2000, בעיקר בארה"ב, הוא התחום התחרותי של כלי – BI; כל הפיתוחים שנמנים בתחום זה נועדו לסייע למנהלי החברה בהסקת מסקנות ובהגעה לתובנות לגבי העתיד בנוגע לכל מה שקורה אצלהם בארגון.

שימוש באלמנטים כגון QlikView, מסדי נתונים או אמצעי ניתוח מערכות, הם דוגמא משנית לאופציות העומדות לרשות ההנהלה של הארגון. בכל כלי או תשובה טכנולוגית שתבחרו מעולם התוכן של הבינה העסקית תהנו משימוש ביכולות נהדרות כמו כריית מידע, סידור והתמודדות עם מסות ענק של מידע, הצלבה בין נתונים ממקורות מקבילים בפירמה ועוד יכולות נוספות, כך שמשימת הניהול משתפרת, וכמובן ניתן עם קצת הגיון בריא וקצת שכל לשפר תהליכים בחברה.

כפי שכבר בטח הבנתם, יש מספר לא קטן של דרכים ואמצעים לייעל ולשפר תהליכים בחברות, כך שמה שחשוב זה להתחיל עם הצעד הראשון ולהתייעץ עם אשפים בנושא של הבינה העסקית, שיכולים למפות ולאפיין בצורה טובה ומקצועית את צרכי הארגון שלכם תוך התאמת האמצעים הטובים ביותר.

לפרטים נוספים אתם כמובן מוזמנים להתייעץ עימי.

כתיבת תגובה