ניקוי שטיחים במרכז

עצות למציאת חברת פוליש: גם אם אנחנו לא אוהבים לנקות בעצמנו, כולנו מעדיפים לגור ולעבוד בסביבה שבה שולט הניקיון. הסיבה לכך פשוטה, מגיל אפס אנו מורגלים לסדר וניקיון, כאשר יש פחות לכלוך יש היגיינה טובה יותר, ובקיצור, כאשר המרחב נקי האויר יותר צלול וגם התחושה הכללית.

אולם אין אנו פנויים תמיד לטפל בניקיונות באופן עצמאי כך שאנחנו בוחרים לשכור חברות ניקיון שיעשו את העבודה בתשלום. אבל כולנו מכירים אנשים אשר שכרו מנקים וקיבלו שירות גרוע, מנקים שפשוט לא הגיעו, חברות המספקות שירותי פוליש שהביאו לנזק אחרי שהשתמשו בחומרים לא מתאימים, או מקרים שבהם הדבר היחיד שכן עבר נקיון היתה קופסת התכשיטים…

בעלי עסק או בית ואין לכם זמן לשבור את הראש עם הניקיונות? מעוניינים בשירות הברקה או לצחצח את הבית אחרי שיפוץ? צריכים למצוא ניקוי שטיחים תל אביב? איך מאתרים את נותני השירותים הכי טובים בקטגוריית נקיון לבית?

– כדאי לוודא תיאום ניקוי שטיחים במרכז לפחות שבועיים מראש, ובמיוחד כאשר אתם מתכננים לשפץ או לעבור במהלך חודשי הקיץ ובמהלך תקופת תקופת החגים.

– לא מומלץ להסתפק בהצעה לפוליש שניתנה לכם דרך הטלפון. הקפידו ודירשו מאיש המקצוע שיגיע, ויתן לכם הצעת מחיר במסמך חתום.

– אל תכנעו לפיתוי שבשירותים והצעות נמוכות באופן מחשיד. ניקיון והברקה לדירת ארבעה חדרים בסכום הנמוך מ- 1300-1400 שקלים צריך לעורר ספק.

– בידקו שהצעת המחיר שקיבלתם לצוות הנקיון מחשבת גם נקיון במכשיר הברקה, כדי שחלילה לא תשארו תקועים עם "מקצוען" שבידיו רק סחבה.

רוצים לשמוע על איך מנקים שטיח? עברו לאתר www.clen.co.il/. קריאה מהנה!

כתיבת תגובה