ניקיון דירות לפסח

איך מוצאים עוזרת בית מצוינת או שירות ניקוי לבית לאחר שיפוצים?

loans-cash.net גם אלה שלא אוהבים לנקות בעצמם מעדיפים לגור ולעבוד במרחב נקי. הסיבה לכך פשוטה, סביבה נקיה היא סביבה נעימה, פחות לכלוך זה פחות סיכוי לפתח מחלות, ופשוט, כאשר הכל נקי האוויר טוב יותר וגם התחושה הכללית.

אולם אנו לא תמיד פנויים לדאוג לנושא הנקיונות בכוחות עצמנו ואנו בוחרים לקחת נותני שירות מקצועיים שיעשו את העבודה עבורנו. אך עם זאת, כולנו מכירים סיפורים הנוגעים ללקוחות תמימים אשר שכרו חברת ניקיון וקיבלו עבודה של חאפר, צוותי ניקיון שקבעו איתם ולא הגיעו, שירותי הברקה שהרסו את הרצפה בשימוש בחומרים זולים, או סיפורים בהם הדבר היחיד שכן עבר ניקוי הייתה תיבת התכשיטים…

בעלי דירה ואין לכם זמן לשבור את הראש עם הנקיונות? רוצים שירות הברקה או לנקות את הדירה לאחר שיפוץ? צריכים פוליש וקס? איך בוחרים את בעלי המקצוע האיכותיים ביותר בתחום ניקוי מרצפות?

– חשוב להזמין שירותי ניקיון מוקדם ככל האפשר, בעיקר אם אתם מתכננים לעבור או לשפץ במהלך חודשי הקיץ או בתקופת פסח וראש-השנה.

– אסור להסתפק בהצעה לניקיון ופוליש אשר ניתנה טלפונית. הקפידו לבקש מאיש המקצוע שיבוא לראות, וגם שייתן לכם הצעה בכתב.

– לא להתפתות לשירותים ממי שנתן לכם הצעות מחיר שנשמעות נמוכות מדי. ניקיון ופוליש יסודיים לדירת ארבעה חדרים ממוצעת מתחת ל- 1000 שקלים צריך לעורר שאלות.

– הקפידו ווודאו שהצעת המחיר שקיבלתם לשירות הנקיון כוללת שמוש במכונה, למען לא תתקעו עם מקצוען שנעזר רק בסחבה ודלי.

צריכים המלצות היכנסו לאתר שלנו www.clean4.co.il

כתיבת תגובה