ניתוח אף מחיר

העולם החברתי מביא עימו שלל מוסכמות שונות ש משפיעות על הדרך בה כל אחד חושבים על גופנו, מיליוני נשים וגברים חושבים לעבור ניתוח קוסמטי שהמטרה היא לא להפוך את עצמם למין גירסה אמיתיות של הסלאב, אולי כדי לשפר קצת את הגוף שהעניק הטבע.

כולם שואפים להרגיש חתיכים, הרי לא תמצאו שמחה יותר נעימה מאיזה תסרוקת מחמיאה או מ בגד שיושב מצויין עלינו ומבליט את האישיות שלנו (או אולי יותר נכון מסתיר את האזורים שמהם אנחנו פחות מרוצים), רק ש ברוב הפעמים הגנים והזמן משנים את הגוף, בדיוק בנקודה הזו מתעניינים ב יתרונות הרפואה המציעה לנו פתרונות מגוונים לשינוי כל איבר בגוף ואיתו גם האישיות והביטחון וכל זאת מבלי לעשות חור בהוצאות שלנו.

על מה חשוב להקפיד שחושבים על ששוקלים לעבור תיקון ניתוח אף? את מה לבדוק לפניכם מספר עצות אשר יאפשרו לכם למצוא את כל המידע.

יש לבקש לבחון תיק עבודות עם המנתח אף שאיתו אתם נפגשים, באופן כזה יהיה יותר קל להתרשם טוב יותר מ ניסיונו ולהתרשם מהניתוחים שהוא עשה בעבר.

נסו להשתדל שלט לנסות לבדוק את התוצאות הניתוח הפלסטי ישירות לאחר הורדת הגבס, חשוב מאד לחכות בסבלנות אחרי כמה שבועות תרד הנפיחות והאף יקבל צורה מושלמת.

ניתוח אף מחיר- בימים לאחר שהאף מנותח כדאי לשמור על הראש מוגבה מעט כש שוכבים במיטה בכדי להוריד משמעותית את האדמומיות ובשביל שלא יהיה גודש רב ובצקות בסביבת האף.

הסרת משקפיים- במקרה שאתם מרכיבים באופן קבוע עדשות יש להרכיב עדשות ראיה וזאת בגלל ש אחרי טיפול יש איסור להיעזר במשקפיים למשך חודש.

מטפלים בחזה- מומלץ מאוד שלא לבצע הקטנה של החזה לפני תחילת קצת דיאטה שכן החזה מאבד מניפחו בזמן הורדה במשקל וצורתו משתנה ללא הכר לפיכך עדיף קודם כל להסיר קצת משקל ורק אחרי כן לבצע את ניתוח החזה.

רוב המכונים מאפשרים לכם לראות הדמיה באמצעות מחשב בקשי מהמנתח שיציג לכם איך האזור המנותח יראה עם החזה החדש ואחרי מספר חודשים, ככה תהיי משוכנעת שבחרת במידות ובצורה הרצויות לך.

כתיבת תגובה