ניתוח הגדלת חזה וניתוחי הקטנת חזה

מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר. אם תבררו אצל מדגם של בני משפחה וחברים מחייכם, וככל הנראה תגלו שחלקם עברו טיפול אסתטי זה או אחר. וגם אם לא, ניתן לדעת בביטחון שחשבו על העניין הזה – במידה והם טרם התקשרו כדי לקבוע תור למכון טיפולים… הביישנות שבאסתטיקה רפואית הפכה מזמן לנחלת העבר – טכנולוגיות חדשות, הסדרי תשלום ומחירים טובים, מידת מקצועיות והרצון החברתי להראות ולהרגיש טוב יותר הפכו את תחום הרפואה האסתטית לפופולרי מאי פעם.

הבחירה לעבור טיפול אסתטי היא החלטה גדולה וקשה, החלטה אשר דורשת כוחות נפשיים רבים, חוסן גופני ובההבראה, גם הרבה סבלנות. בחרו ברופא בעל שם, כזה שאתם סומכים עליו בעינים עצומות והכנסו לתוך התהליך אך ורק כשתהיו שלמים במאה אחוז עם החלטתכם, כי כל שינוי בגופנו הוא הרי שינוי לכל החיים.

אז מה צריך לשאול אם מתכננים לעבור טיפול קוסמטי, וממה יש להיזהר? מעוניינים במידע בנושא ניתוח בחזה? קבלו מספר עצות שימושיות שיאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב שיש:

– לניתוח אף: דירשו לראות את תיק העבודות העדכני של הרופא שלכם, באופן זה תהיו מסוגלים להיוודע לנסיון שלו וכן לניתוחים קוסמטיים שביצע בעבר.

– אם אתם מרכיבים משקפי ראייה, מומלץ מאוד לרכוש עדשות ראיה, מהסיבה שאחרי ניתוחי אף אין אפשרות להשתמש במשקפיים למשך תקופה של ארבעה שבועת.

לניתוחי חזה: רוב המכונים מציעים אפשרות של הדמיה ממוחשבת. ניתן לבקש מהמומחה שידגים לך איך את צפויה להראות עם החזה החדש שבחרת לעצמך. באופן זה תהיי משוכנעת כי בחרת במידות ובצורה הראויות.

– לחודש הראשון שלאחר הניתוח מומלץ ביותר לקנות חזית ספורט הנסגרת מחלקה הקדמי. רוב המנותחות מעידות ש סגירה מסוג זה נוחה יותר לאחר הניתוח כי אינה מצריכה כל מאמץ מצד הזרועות.

בטיפולי פנים: אסור בתכלית האיסור לעשות טיפול פילינג לפציינטים אשר מטופלים בתרופת רואקוטן או ברטין A, מכיוון שבמצבם עור גופם רגיש ודק מאוד ופילינג יכול לפגוע בו בקלות.

– בתקופה שלאחר הניתוח רצוי להקפיד על שמירת לחות העור, משום שעור לח הוא גם עור גמיש שמתאושש ומבריא מהר יותר. מומלץ לשים קרם לא שומני על עור הפנים כבר מהיום אחרי הניתוח ובנוסף להקפיד על שתיה מרובה.

תחום הפלסטיקה הוא תחום מורכב ומעניין, במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד על שתלי סיליקון או ניתוח הגדלת חזה, כדאי לקרוא את הטקסטים הבאים העוסקים בנושא לפני ואחרי הגדלת חזה או לבקר באתר ניתוח הגדלת חזה. רק שתעברו את הטיפולים בצורה בטוחה ושתהיו מרוצים מהתוצאות. רק בריאות ויופי!

כתיבת תגובה