ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מחירים לקראת 2012

שוב מגמות חיוביות במחירונים של הסרת משקפיים בלייזר לקראת שנת 2012. לפי האתר EyeLASIk.co.il המחיר בשנה האזרחית החדשה ירד בכ 15% משנה שעברה, עוד ירדה מגמתית הנמשכת כבר 5 שנים ברציפות, ובסה"כ ניתן להגיד שהמחירים לניתוח זה ירדו בכ 45% בחמש שנים בלבד.

למען הסר ספק, אין מחירון קבוע לניתוח הסרת משקפיים בלייזר, אלא המחירים הם מחירי שוק תחרותי, להלן מספר פרמטרים למחיר שתקבלו עפי אתר "איילזיק":

1. המרפאה בה תחליטו לבצע את ניתוח הסרת משקפיים, במידה ומדובר במכון מוכר וותיק תאלצו להיפרד מסכום גבוהה יותר מהמחיר שתקבלו את מכונים שרק התחילו את צעדיהם הראשוניים בתחום הסרת המשקפיים, כי מי שרוצה שהניתוח יעבור לו בצורה חלקה ובטוחה צריך להבין שיש צורך להיפרד מסכום כסף גבוה קצת יותר מהמחיר מחירון שנהוג לקחת בשוק עבור הסרת משקפיים בלייזר.

2. הציוד והטכנולוגיה בה משתמשים במרפאה לניתוח לתיקון הראייה הינו גורם משפיע על המחיר אותו תשלמו בעבור קבלת הניתוח, ישנם מנתחים משתמשים בציוד ישן יחסית, לעומת מכון מקצועי שדואג להשתמש אך ורק בציוד חדיש ומחודש ולהחליפו מעת לעת, כאשר את התשלום על הציוד והמכשור הלקוח משלם בסופו של יום בעד ניתוח הסרת משקפיים בלייזר.

הרופא המנתח או שם המרפאה הינו אחד הגורמים החשובים והמשפיעים ביותר על המחיר אותו תשלמו על הסרת משקפיים, במידה ומדובר על רופא צעיר שרק סיים את לימודיו והתמחותו בתחום האופטיקה והסרת משקפיים, סביר להניח שתשלמו זול יותר מאשר רופא מנוסה וותיק שמבצע את עבודתו נאמנה מזה מספר שנים לא קטן.