ניתוח מערכות מידע להצלחת העסק

בינה עסקית – על מה ולמה – להקים חברה חדשה היא בשום מצב לא מטלה פשוטה, בכנות, אפילו להיפך, מעבר לכסף הדרוש היא מצריכה הבנת התחום אליו שייכת החברה, ידע ניהולי ולבטח גם, מיומנות מקצועית. מעבר לזה הנושא שעוד יותר עצוב, הוא כמובן ההכרה בעובדה שגם לאחר 5 שנים שהעסקים מעולים, זה לא מבטיח כלום.

למה, אתם תוהים? בגלל הסיבה הפשוטה שאף על פי ששהקמת העסק שורדת את תלאות ההתחלה, זה ממש לא מספיק – מכיוון שאנו מעוניינים להרוויח ולהצליח יותר. אך חשוב מאוד להפנים שככל שפירמה גדולה, מוטת השליטה של הדרג הניהולי פוחתת. אז איזה כלי יכול לעזור לנו לנהל ולבקר טוב יותר?

ניתוח מערכות מידע – אולי זה הפתרון?

למסעדות או משרדי תיווך התחום הניהולי הוא ללא צל של ספק קל יותר מאשר לחברות ומסודות גדולים, ולרוב לא מחייב קניית כלים טכנולוגיים מיוחדים. אבל עסקים גדולים שמרווחים לא יותר מ150 מיליון, לרוב צריכים גם בשביל לנהל טוב יותר את המתרחש בפירמה וקל וחומר ע"מ לנסוק גבוה יותר, סיוע ועזרה טכנולוגיים.

איזה כלים טכנולוגיים עושים למנהלים חיים קלים

תחום טכנולוגי נפלא שתופס תאוצה משנות ה-2000, תחילה בחוץ לארץ, הוא הנושא של כלי – BI; כל המערכות והכלים ששיכים לתחום זה נועדו לסייע למנהלים בעסק בשלבי הסקת המסקנות ובהגעה לתובנות לגבי העתיד בנוגע למתרחש בעסק שלהם.

שימוש באלמנטים כמו מערכת מידע, מערכות אחזור מידע או אמצעי ניתוח מערכות, הם דוגמה שולית לאופציות העומדות לרשות המנהלים של החברה. בכל התקן או טכנולוגיה שתבחרו מעולם התוכן של טכנולוגיית Cloud BI תהנו מיכולות חשובות לעסק לדוגמת כריית מידע, עריכה והתמודדות עם מסות עצומות של מידע, סנכרון בין נתונים ממקורות פנים וחוץ ארגוניים ועוד ועוד, כך שעבודת הניהול נהיית פשוטה יותר, וכמובן אפשר עם קצת היגיון בריא וחשיבה מושכלת לשפר תהליכים בארגון.

בהתאם לפסקה הקודמת, יש מספר לא קטן של דרכים ואמצעים לייעול ושיפור תהליכים בפירמה שלכם, כך שמה שחשוב זה להחליט שעושים את הצעד ולהיעזר במקצוענים בתחום הזה, שיוכלו לעזור ולאפיין בצורה המקצועית ביותר את צרכי הארגון שלכם ולהתאים לו את האמצעים המתאימים ביותר.

לכל פרט ושאלה אתם מוזמנים לכתוב לי.

כתיבת תגובה