נפגשים בבית ספר לברמנים

לפעמים יש הרגשה של "די! נמאס לי ממה שאני עושה!" ? יש הרבה אלטרנטיבות.

אפילו אם השתחררתם כרגע מהצבא, או אם מצאתם עצמכם במהלך החיים, רוצים הסבת מקצוע, חבל להתבאס ולהיכנס לדכאון. קיימים בתקופתנו המון קורסי תעודה שיעשירו את חייכם ואפילו יתנו לכם סיפוק רב.

מחפשים בגוגל לגבי קורס ברמנים מחירים? נסו אצלנו.

יש כאלה שטוענים שלהגיע לאנשהו בחיים בעידן הנוכחי, זו משימה מסובכת יותר מאשר תקופות קודמות, משום שכלום לא מיוחד; יש לכם עשרות סוגים של קורסים מקצועיים בכל נושא אפשרי: מקורס עיצוב ציפורניים עד קורס הדברה. לכל קורס כזה נרשמים מאות תלמידים ממש כמוך בכל פינה במדינה, וכולם נאבדים בין כל הקורסים.

אבל לעומת זאת, יש האומרים כי דווקא מפאת התרבות הקורסים המקצועיים ומקצועות הלימוד בימים אלה, יש יותר סיכוי להצליח במהלך חייכם, לנוכח העובדה כי שוק העבודה בימים אלו רחב בהרבה ורבגוני יותר, ומכאן, כל אדם – יוכל להצליח בנושאים מסויימים, שלא קיבלו לגיטימציה בזמנו.

לומדים ומתקדמים!

גם במוסדות האקדמאים העלו את היצע ענפי הלימוד, וניתן להתקבל ללימודי תואר בתחומים מגוונים. אך כניסה למסגרת של לימודים אקדמאיים היא קשה ודורשנית; תנאי קבלה נוקשים, אורך הקורסים, עומס בחינות וכיו"ב.

משום שרק לחלקכם ישנה הפריבילגיה ללמוד בהמסגרת אקדמית, מטעמי זמן, הפרעות קשב וריכוז וכו', יש לכם אלטרנטיבה – להתקבל ללימודים מקצועיים, שיצמצמו את הרף הטכני שצריך כדי להתקבל לתחום, ע"יימים קלים יותר, קורס יותר מתומצת, ואם תסיימו אותו תקבלו תעודת סיום אשר מוכרת ע"י הרבה מוסדות ובמשרות שונות. אכן, שום יתרון לא בא בחינם, ולימודים כאלה יעלו יותר באופן משמעותי מהשכלה אוניברסיטאית.

מחפשים מידע על בית ספר לברמנים? קראו עוד.

בעדכם עומדת העובדה שבדור הזה – אין סוף לאלטרנטיבות למענכם וכמעט כל תחום נחשב לגיטימי. השתמשו ביתרון זה והירשמו לאחד הקורסים בהקדם. לכו על זה!

eti

כתיבת תגובה