סוגי ריצוף במגוון מחירים

מרצפים את הבית? בואו לקבל טיפים שימושיים:
במשך שנים רבות רוב הדירות הישראליות נראו דומה: רצפות טראצו (שומשום) צהבהבות, חומות או ירוקות, ומטבחים עם משטחי עבודה העשויים מאבן חברון. החל משנות ה-80 התחילו להיכנס עוד חומרים לבתינו, חומרים בעלי תכונות וכמובן גם מחירים שונים, אשר נותנים לכל בעל דירה או בית לבחור את החומר אשר תואם את טעמו ושימושיו.

בכל הנוגע לריצוף, למשל, קיימת אפשרות לבחור אם לרצף את הבית בשיש, סוגי אבן שונים, גרניט פורצלן, בטון, פרקט עץ או חומר סינתטי, או שטיחים מקיר לקיר, ומשטחי המטבח באבן יוקרתית, שיש אבן קיסר, עץ ונירוסטה. עם מבחר כה גדול, עולות המון שאלות, ובהן איך בוחרים סוגי ריצוף, או מה ההבדלים בין החומרים השונים?

צריכים בניית דק עץ? קבלו עכשיו כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם למצוא הכל בקלות:

חומרים לריצוף, ושיש במיוחד, יש לקנות רק מהמשווקים המוכרים. רק כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר בחומרים איכותיים אשר נושאים תו תקן.

כאשר רוכשים שיש שאלו אם אתם זכאים לאחריות ארוכת טווח במקרים כמו שחיקה ובעיות אחרות שעלולות לצוץ.

בקניית שיש למטבח או לחדר האמבטיה, הקפידו לברר שהמחיר כולל גם הובלה, התקנה ואחריות.

ריצוף בשיש מתאים בעיקר לפנים הבית, שכן שילוב של לחות, רטיבות ושמש ישירה פוגעות בגוון השיש עם הזמן, שוחקות אותו וגורמות לו לדהות.

מרצפים בגרניט פורצלן? תמיד שימרו כמה חבילות של המרצפות לשם תיקונים או למקרה שתחליטו להרחיב את השטח המרוצף לאזורים נוספים בבית.

אם אתם משפצים את הבית, בזמן החלפת הריצוף, מומלץ מאוד להחליף את הצנרת, אפילו אם הצנרת עוד במצב תקין.

רוצים לקרוא עוד על צביעת דק? לטיפים שימושיים נוספים בקרו עכשיו באתר www.rizuf.co.il/ ותראו איך אפשר לעשות לעצמכם חיים קלים. תתחדשו!

כתיבת תגובה