סוגי שקיות לאריזה

 

קיימים בשוק מבחר רב של שקיות ופתרונות אריזה, ביניהם, שקיות נייר לאריזה, שקיות ניילון לאריזת מתנה, שקיות ממותגות, שקיות במבחר צבעים וגדלים. שקיות אלה, בעלות עיצוב מרשים ומשנות את כלל התפיסה של פתרון אריזת מתנות. כאשר ניגשים לבחור שקית אריזה, חשוב להבין מהם צרכיכם, לאיזו מטרה הנכם צריכים את השקית אריזה, מהו הגודל וכן מהי הכמות הנדרשת לכם. מומלץ לעשות השוואת מחירים בין מס' חברות של פתרונות אריזה ולבחור לכם את החברה בעלת המחיר האטרקטיבי והמשתלם ביותר.

 

 

שקיות נייר מציעות פתרון מושלם עבור אריזת  מוצרים בעלי ערך רב ומשמשות בעיקר לאריזת מתנות. שקיות נייר מגיעות בצבעים ובגדלים שונים, המטרה העיקרית של שקיות נייר, הינם, להסתיר את המוצר החבוי בפנים, לכן שקיות נייר אטומות היטב משמשות כפתרונות אריזה מצוינות עבור מוצרים כמו בשמים ותכשיטים וכן, שאר מוצרי מתנות שונים. ניתן להשתמש בשקיות נייר ממותגות, אשר מוסיפות ערך לשקית וכן מאפשרות פרסום חינם אל החברה ממנה נרכשה השקית.

 

קופסאות קרטון בעיצוב אישי

לקופסאות קרטון ישנה חשיבות רבת עוצמה כשמדובר על אריזת מתנה. קודם כל, מדובר על קריטריון מעשי ושנית מדובר בקריטריון שיווקי עיצובי. אם נתחיל עם הקריטריון המעשי, נציין שלקרטון ישנו תפקיד חשוב אשר תפקידו לשמור כמו שצריך על איכות התכולה, וכן כי הוא מבודד היטב בין החפץ השביר לבין מגע חיצוני אשר עשוי להסב נזק. על כן חנות שמוכרת מגוון מוצרים שעשויים להיות שבירים או עדינים, צריכה להחזיק בקטגוריית המארזים שלה גם מגוון קרטונים, כך שהקרטון יתאים עבור סוגי גדלים משתנים של חפצים, יידע לתפוס נפח מינימלי וכמובן ישמור על חזות מרשימה. איך? ע"י חשיבה מראש, ע"י חשיבה שמשלבת בין פרקטיות לבין עיצוב.

 

עיצוב ומיתוג

כיום ניתן להפוך כל שקית וקופסא משעממת להפוך לעיצובית ומרשימה בעזרת גרפיקה מותאמת אישית הנבחרת מראש, וכן, גם כשמדובר על אריזות קרטון, ניתן לוודא שהן יהיו חיוניות ותופשות תשומת לב, כאשר כל זאת ניתן להשיג מבלי לפגום במיתוג של החנות חלילה. מיתוג טוב, יכול לפרסם את החברה פלאים! לכן, טוב לדעת שניתן להשיג שקיות ניילון בעיצוב אישי וממותג, ללא פשרות. מה זה עיצוב בהתאמה אישית והיכן ניתן למצוא שירות שכזה? קודם כל נציין שאריזות מעוצבות באופן אישי ניתן למצוא אצל כל חברת אריזות מקצועית שמחזיקה אצלה מחלקת עיצוב. במחלקת העיצוב יוכלו להתאים לכם על פי בקשתכם את המיתוג האישי הרצוי לכם ולעשות זאת על הצד הטוב ביותר, תוך שמירה על מקצועיות ואסתטיות נקייה לחלוטין.

כתיבת תגובה