סיור קולינרי לא שמעת?

חיפשת טיול מאורגן בארץ

אתה פותח את מפת ארץ ישראל ותוהה לעצמך היכן אטייל, איזה מסלול עוד לא ראיתי, איזה סיור עוד לא חוויתי, אתה רוצה לקחת את המשפחה לטיול, הבעיה שכבר היית פה, היית שם, השאלה איך אפשר לחדש ולרצות את כל המשפחה בטיולים מאורגנים בארץ, איך אפשר לגרום לכולם להיות מרוצים בטיול אחד.

התשובה מצויה בקביעה

סיורים קולינריים הפכו לסיורים פופולאריים בארץ ובעולם, לעיתים צריך לפתות את כל החושים בשביל לגרום לנו לצאת לטיול משפחתי או אפילו ליום גיבוש עובדים. איך אפשר לחדש לנו, לאתגר אותנו, לעניין אותנו במקום שכבר חרשנו עליו מקום כמו תל אביב, יפו, ירושלים הבירה או אפילו נצרת.

שוק הכרמל מעבר לטעם

רבים מאתנו שעברו בשוק הכרמל, לרגע לא חשבו על התרבות ועל ההיסטוריה של המקום, רבים גם לא מכירים את דוכני המזון השוכנים להם בין הסמטאות הצרות של השוק. כאשר אנו עוברים בשוק הכרמל יש לכך הסבר ממשי או שאנו צריכים פירות וירקות או הלבשה תחתונה אך בטח לא חשבתם על סיורים קולינריים בשוק של תל אביב.

בפאתי שוק הכרמל מסתתרים להם דוכנים של אוכל, דוכנים של שפע ושל תרבות קולינרית, אנו יכולים ללמוד דרך האוכל על תרבות שלמה. מהפלאפל השכונתי ועד לאוכל המוקפץ, אנו יכולים ליהנות מסיור לחך, בטח הייתם שמחים לדעת היכן הקבב הטוב ביותר ואיפה אפשר למצוא בורקס שעוד לא טעמתם, וחוויה שלא הכרתם.

יום לטיולים

הרבה סיבות אנו יכולים למצוא בשביל לצאת לטיולים מאורגנים בארץ, יום הולדת, יום גיבוש לעובדים או אפילו סתם לצאת מבין הארבע קירות הסוגרים עלינו, לצאת להתאוורר במקומות שעוד לא ראינו או ראינו ועוד לא הכרנו ממש. הסיבה לסיור בארץ אינה חשובה העיקר המטרה- טיול מושלם לחברים בני זוג או משפחה. טיול מאורגן באווירה אחרת, באווירה של מחוץ לקופסא או נכון יותר בתוך קיבה.

ביום הולדת הבא

לפעמים בשביל לצאת לסיורים קולינריים אנו צרכים סיבה למסיבה, במיוחד לצעירים שבינינו, אז אם אתם עומדים לחגוג יום הולדת 30 ומחפשים להפתיע את החבר במתנה מיוחדת שלא תישכח לשנים רבות, תכירו לו את תל אביב שאתם בעצמכם עדיין לא מכירים, את הסמטאות הפסטורליות, את הריחות של התרבות, את טעמי האוכל השונים מהתרבויות הרבות בארצנו.  ואם כבר באווירה של חברותה ובחגיגה של יום הולדת 30 אתם יכולים לבחור בסיור אלכוהול שממנו בטוח תצאו מאושרים.

כתיבת תגובה