סיכום עונה 2013/ המעצב ארז עובדיה מסכם את עונת החתונות

בחודש אוקטובר נוכל לסכם באופן רשמי את העונה, אך כבר כעת כשמרבית מההזמנות לעונה זו כבר בוצעו, יש ביכולתנו לעצור לרגע ולסכם את העונה. עבור צוות הסטודיו הייתה זו עונת שיא! מתחילת העונה יצאו מהסטודיו מאות כלות, יפהפיות, לבושות בשמלה שהן בחרו, שמחות ונרגשות לקראת היום הגדול של חייהן. צוות הסטודיו עבד במרץ ועמד בלוח הזמנים, זה לא מובן מאליו בכלל. מה שהכי חשוב מבחינתי זה שכל הכלות שלנו יצאו מאושרות ומאוהבות בלוק שלהן.

היו כלות שהגיעו לבד, היו כאלו שהגיעו עם אמא, אחות או חברה. והיו גם כלות שהגיעו עם אבא שלהן. השפות שבקעו מהסטודיו גם הן היו מגוונות: עברית, אנגלית, ספרדית, רוסית, הולנדית ואיטלקית. מה שבטוח שכל הכלות מתרגשות באותה השפה.

פגשנו השנה כלות מחושבות, לוקחות בצורה שקולה יחסית את עניין החתונה ולא יוצאות מפרופורציה, כל אחת והיופי המיוחד שלה, נשים שאהבו מראש את הקו העיצובי של השמלות.
ההשקעה שלנו בקטלוג הוכיחה את עצמה, כיוון שקיבלנו הרבה בקשות ליצור את אותו לוק כמו בקטלוג. אותה שמלה עם אותה הינומה, סיכה ופרח ואפילו בהמשך בחרו את אותה זוית צילום.

מרבית מהכלות שלנו לא התנסו בעבר בחוויה של תפירה אישית, עבור רובן היתה זו הפעם הראשונה. אנו לוקחים את העניין הזה לתשומת הלב וזו הסיבה שאנו מדריכים לאורך כל התהליך, מסבירים את השלבים. אני מאמין שזה נחוץ ומכניס בטחון בשלבי התהליך ותומך באמון בנו הצוות.

צוות הסטודיו סמוך ובטוח שכל שמלה יוצאת מושלמת בסוף התהליך – וכך היה. עונת שיא 2013, מאות כלות נכנסו לתהליך של תפירה אישית וכולן יצאו עם שמלה מושלמת. מבחינתי זה הישג אדיר על כך שיצרנו תהליכי עבודה יעילים, תוך יצירה והתאמה אישית, התייחסות לכל כלה כאילו שהיא הכלה היחידה בסטודיו, ליווי אישי שלי לכל אותן האמהות והאחיות אשר הזמינו שמלות ערב. כל אחת ותשומת הלב שמגיעה לה בתהליך הזה. כל דגם שנבחר בסופו של דבר מקבל את האופי של הלובשת אותו, כך שההתאמה האישית וההחלטה על השינויים הנדרשים הם חלק מיצירת הייחודיות של כל דגם.
העונה הקרירה כבר בפתח ואנו מקבלים הזמנות לשמלות כלה וערב לחתונות ואירועים אשר יתקיימו בסתיו ובחורף הישראלי 2013-2014.

כותב המאמר:
המעצב ארז עובדיה
– בעל בית אופנה בתל אביב לשמלות כלה וערב,
בוגר בית ספר לעיצוב המוביל בעולם Marangoni מילאנו, איטליה ונציגו הבלעדי בישראל.