ספורט מהנה ויוצא דופן – גם אתם יכולים לעוף !

אם אתם אנשים שאוהבים ספורט, נהנים להתרגש ולהתנסות במגוון אטרקציות ייחודיות, תוכלו ליהנות מספורט מצנחי רחיפה. אם אתם מעוניינים למצוא מקום אשר עוסק בתחום, תוכלו להקליד במנועי החיפוש את המילים: "מצנחי רחיפה בצפון" או "מצנחי רחיפה נתניה" ויופיעו בפניכם מגוון אתרים אשר עוסקים בתחום.

כמו כן, תוכלו לפנות אל חברים, מכרים או בני משפחה ולשאול אותם לגבי מצנחי רחיפה בצפון. מצנח רחיפה הוא כלי טייס אשר בנוי מבד סנטתי. הבד הסנטתי יוצר מבנה של כנף אווירודינמית כאשר הטייס יושב בתוך רתמה תלויה אשר מחוברת במיתרים אל כנף המצנח. הנהיגה במצנח הרחיפה אינה מסובכת כלל, היא  נעשית באמצעות שתי ידיות שמחוברות לחופה.

מכיוון שהספורט מהנה, קל ללמידה, הציוד קומפקטי ולא מכביד, והמחיר זול, נמשכים אנשים רבים מכל העולם אל הספורט. רבים מהם מגיעים ליהנות מצניחה באתר מצנחי רחיפה נתניה, אתרים בצפון ועוד. באמצעות חברה מנוסה, מקצועית ואחראית תוכלו לטוס במצנח רחיפה או להירשם לקורס מצנחי רחיפה ולקחת חלק בספורט נפלא ומשחרר.

באמצעות חברה מקצועית אשר מתמחה בתרבות הפנאי באוויר, יוכל כל אחד ליהנות מחוויית הרחיפה. אתר מצנח רחיפה נתניה או אתרים אחרים אשר עוסקים במצנחי רחיפה, טרקטורונים מעופפים ומעניקים ללקוחות שלהם טיסות היכרות, טיסות חוויה ממגוון סוגים, קורסים, פרסום וצילום אוויר, חגיגת מגוון אירועים ועוד, יוכלו לגרום לאנשים רבים להתרגש וליהנות מתחביב איכותי וייחודי.

חברה אשר מנוהלת על ידי מנהל וותיק, בעל ניסיון בענף ומעסיקה צוות מדריכים טובים בעלי רקע של אלפי שעות טיסה (מדריכים אשר זכו בתחרויות רבות אשר נערכו בארץ, במדינות שונות בעולם וקיבלו גביעים), משקיעה בציוד חדיש ומתקדם, שומרת על הבטיחות של הלקוח ומגובה בכיסוי ביטוח מלא, תהיה חברה טובה ומקצועית.

במידה ותחליטו לנסות לצנוח עם מצנח רחיפה נתניה או מצנחי רחיפה במקומות אחרים, תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות אשר נקבעות לפי מזג האוויר ועונות השנה. האתרים העיקריים לפעילות של מצנחי הרחיפה הינם – געש, שפיים ונתניה (במרכז הארץ). באתרים אלו מתבצעת הרחיפה על קו הים. בצפון מתבצעת הרחיפה באזורים – זכרון יעקוב, הר תבור, גלבוע, מבוא חמה, שרונה, הר הארי והר כמון. ניתן לרחף גם באתרים : מצפה פאר, גונן, יבנאל, כוכב הירדן,  הר הקפיצה,  מצפה שלם, מכתש רמון ועוד.

כתיבת תגובה