סרטים לאירועים – מזכרת לעולמים

בני אדם שמתכננים ארועים, תמיד רוצים שיהיו לאירועים האלה תיעוד. אך לא כל תיעוד מספיק, שכן הם עבדו הרבה עבור האירועים, וסביר להניח שאלה הם ארועים שחשובים להם המון. ולכן, התיעוד חייב להיות מקורי.

לא חשוב אם זו הפקת אירועים בטבע או בגני ואולמות ארועים, אלבומי תמונות והן סרטים לארועים הם התיעוד הכי מוצלח שיש. כל היתר, כגון מגנטים עם צילומים, זה נפלא בשביל האורחים, כסוג של מזכרת ומחווה סמלית מהמארחים בשביל כל אדם שהגיע. אך המארחים צריכים אלבומים וסרטים מושקעים.

יש בני אדם שבוחרים אך ורק אלבומי תמונות או רק סרטים לאירועים שלהם, אך אנו ממליצים לרכוש גם וגם. נכון, זה מקפיץ את המחירים בכמה מאות שקלים, אך זה שווה את זה, במיוחד אם זה ארוע של פעם בחיים, כגון חתונה.

הסיבה להזמנת סרטים לאירועים לצד עם אלבומים לארועים אינה 'חזירות', כי אם דבר הרבה יותר ענייני מזה. בסרטים יש דברים שלא רואים בתמונות סטילס, ולהיפך. כמו כן, מדובר כאן בשתי יצירות אומנות לא דומות. ובוא נסתכל גם על הצד הפרקטי יותר: במידה וחברים מעוניינים לראות מה היה במסיבה, כאשר יש גם סרטים וגם אלבומי תמונות, הם יכולים לבחור כיצד להתעדכן במה שהתרחש- בתמונות או בוידאו.

ועכשיו לעניין הכי מהותי- מי יכין עבורכם סרטונים ו/או אלבומים לארועים שלכם? האנשים שבידיהם אתם מתכננים להפקיד את הפן היצירתי והטכני צריכים להיות מקצועיים, ורצוי שיהיה להם ניסיון לא מבוטל.

בשביל להשיג את האנשים שיכולים ליצור לכם אלבומים או סרטים לאירועים שיהיו באיכות גבוהה ויפים, תצטרכו לחפש אותם (דרך ידידים ומשפחה, דרך האינטרנט, פרסום וכו'). כשתמצאו מספר בעלי מקצוע שראויים לקחת את המטלה הקריטית הזאת, תצטרכו לנקוט בשיטה של אלימינציה, עד שתישארו עם מי שענה למרבית הדרישות שלכם, אם לא לכל אחת מהן.

בתור הקליינטים, שבטוח משלמים את מיטב כספם בשביל הכנת אלבומים או סרטים לאירועים שלהם, אתם רשאים לקחת צד בשלב הפוסט פרודקשן, כלומר השלב אשר בו עורכים את הסרטים או התמונות ובעצם מעבדים את חומרי הגלם ויוצרים את התוצאה הסופית.

אך, מי מכם שכבר בעל ניסיון בעניין יודע שקל יותר למשוך זבובים בדבש. משום כך, אל תהיו מהלקוחות הנודניקים שרק מתלוננים וכל הזמן מציקים. קחו את זה בקלות! מספיק שאמרתם מה אתם רוצים. עכשיו המתינו לראות את התוצאה הסופית. אם יצא רחוק ממה שסוכם מבעוד מועד, בקשו שיפורים לפי הצורך. זכרו, סרט לאירוע או אלבום הם עבורכם, על כן אתם צריכים לקבל את מה ששילמתם עבורו, אך חשוב שאתם תהיו מציאותיים, וכך גם הבקשות שלכם.