עבודה בחו"ל – במה?

אם נוסעים לטיול, למה לא נשלב עבודה בחו"ל, נרוויח קצת ונמשיך? הצעות רבות מוּפנות לצעירים רווקים, אבל גם בעלי מקצועות, המוכנים להתחייב לשהייה ארוכת זמן בארץ אחרת, ימצאו עבודה בחו"ל.

 

 

עבודה בחו"ל במכירות  

הרוצים עבודה בחו"ל, בלי תואר ובלי מקצוע: תוכלו למצוא עבודה במכירות ובניהול מכירות. עליכם להיות דינאמיים, חרוצים ובעלי כישרון למכור. אנגלית ברמת שיחה תקנית דרושה בארה"ב ובמערב אירופה, בצרפת כדאי צרפתית. לא תמיד נחוצה שפת המקום. ידיעת השפה הספרדית כמובן תעזור בדרום אמריקה. 

 

מכירות מדלת לדלת

סוג זה של עבודה מוצע למטיילים במערב אירופה, בקנדה ובארה"ב על ידי כרמלית ארט וחברות נוספות המשווקות ציורי שמן, ומדריכות אתכם איפה למכור וכיצד. אם בחרתם עבודה ממבחר עבודות בחו"ל שהיא מדלת לדלת –  עליכם לדעת מהו מזג האוויר בעונה היעודה.

 

עבודה באבטחה בחו"ל

ישראלים יוצאי יחידות קרביות יכולים למצוא עבודה בחו"ל באבטחה. בקבוצה זו שלל משרות: אבטחת אישים, אבטחת נמלי תעופה, אבטחה באניות תיירים,  הדרכת לחימה, הדרכת ירי ועוד.

 

עבודה בהוראה בחו"ל

יש עבודה בחו"ל למורים: בסין דרושים מורים לאנגלית, ובארצות שבהן יש קהילות יהודיות דרושים מורים לעברית.

 

אשרות עבודה בחו"ל

לשם כניסה למדינה, דרכון רגיל בתוקף מספק את רוב הארצות. ארה"ב, בייחוד מתוך לקחיה מן הפיגוע במגדלי התאומים, הגדילה את רשימת התנאים לקבלת ויזה.  בנוגע לאשרות שהייה ליותר משלושה חודשים ולאשרות עבודה, בִּדקו את האופציות עם החברה שבה החלטתם לעבוד.

 

שכר עבודה בחו"ל

עבודה בחו"ל יכולה להיות רווחית יותר מעבודה בישראל בתחום עיסוק דומה. אם נשווה זאת למכירה בחנות ששכרה הוא שכר המינימום, הרי במהלך עבודות בחו"ל תוכלו להרוויח פי כמה וכמה, אם תמכרו הרבה. ברוב המקרים לא תקבלו שכר בסיס אלא עמלות מכירה. החברות המעסיקות אתכם מבטיחות סיוע במגורים, בהסעות, בהשגת אשרות עבודה ושהייה, בונוסים, ואת מתן השכר בכל שבוע או שבועיים. בררו על החברה. לא כל החברות אותו הדבר.