עבודה במיאמי – הרבה יותר מרק עבודה בחו"ל

גם טיול, גם עבודה וגם ניסיון! כשהייתי ילד, אח שלי עבד במכירות בדרום אמריקה שנה וחצי. בני המשפחה דאגו ורצו שיחזור מהר. אך כשלבסוף הוא חזר, הוא סיפר על מסעות ארוכים, שופינג מאסיבי, הרפתקות מסוגים שונים, והרבה הרבה כסף. הקנאה אכלה אותי… ודאי כבר הבנת שכמה שנים אח"כ הלכתי בעקבותיו, ובשלב זה אוכל לתת לכם מידע על החוויות שלי.

לא רק עבודה

הערך המוסף מעבודה מחוץ למדינה הוא שקיבלת גם טיול בפני עצמו. אין כאן ויכוח, העבודה קשה פיזית והשעות לפעמים מטורפות, אבל אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבויות וסופג הרפתקות במקום חדש תקופה יחסית ארוכה. כל הפלוסים הללו, לפני שציינתי את הכסף הגדול שהעבודה מספקת. חוץ מיתרונות אלו, במהלך השהות שלך במדינות מסויימות, תוכל, בהתאם לתנאים, להתחיל בלימודי מקצוע עיוני, וליישם אותו "בחוץ" בטרם תשוב לעבודה בישראל.

עבודה במיאמי

אם תרצה לטוס למדינה זרה כלשהי, יהיה עליך להנפיק ויזת עבודה; כאשר כל ארץ ותנאיה הספציפיים לגבי כניסת תיירים. לפעמים סוג האשרה הרלוונטית שונה במהות לפי מטרת ביקורך, אבל בדר"כ, כשתרצה להנפיק אשרה כזו – אתה אמוּר להביא איתך תמונות, להנפיק לעצמך דרכון ולערוך ראיון אצל שגרירות המדינה הרלוונטית. מומלץ שתתעדכן עם שגרירות המדינה המיועדת בנושא הדרישות עבור הוצאת הויזה, עם זאת, יש פה כמה עצות שאולי יתרמו לך:

את מרבית תהליך הוצאת הויזה אפשר לבצע באתר האינטרנט. כנס בהזדמנות לאתרי השגרירויות ואולי כך תצליח לחסוך התרוצצויות.

השקע בהופעתך; כמו בראיון עבודה, המראה החיצוני שלך הוא סוּפר-חשוב.

דאג שיהיו עליך תמונות פספורט עדכניות. במידה ואין בידיך – יהיו מקרים בהם אם תמהר, תוכל לנפק תמונות כאלה בחנויות צילום קרוב לשגרירות.

דאג שאתה לוקח איתך כמה מאות שקלים, לכל מקרה שיבוא.

צריכים הסבר על התהליך? קראו בהרחבה כאן.

סוגי העבודה.

אני לא אתווכח, יש יוצאים מהכלל אך למרות זאת, ענפי העבודה לצעירים אחרי צבא – אינם רבים מדיי, ויסתכמו בד"כ במשלוחי מוצרים וטיפול בילדים. ואעפ"כ, לכל תחום – סגנון משלו, תלוי במדינה המסויימת ויחסי ממונים-עובדים.

מוכרח מידע ספציפי בנושא עבודות בחו"ל? הגב למאמר ואנסה לענות לך בצורה המקיפה ביותר. שיהיה בכיף!

כתיבת תגובה