עבודה בסינגפור

לצעירים ישראלים רבים עבודה בסינגפור אינה תחום מוכר כמו יעדים אחרים המציעים עבודה בחו"ל כמו אירופה או ארה"ב. אולם כיום סינגפור נחשבת לאחד היעדים האטרקטיביים לצעירים המעוניינים לעבוד בחו"ל. התחום של עבודה בסינגפור נמצא בתנופת התפתחות עצומה בעיקר בעקבות ההבנה של הפוטנציאל האדיר שיש למדינה הקטנטנה הזו. עבודה בסינגפור מתאימה לאילו שמעוניינים בנוסף לכסף הגדול גם לצבור חוויות והרפתקאות. ניתן כיום למצוא בסינגפור הצעות עבודה רבות, אבל לפני שנעסוק בזה, הנה כמה דברים על סינגפור.

למרות שרפובליקת סינגפור היא מדינה זעירה, המוגדרת כעיר –מדינה, היא נחשבת למדינה בעלת יציבות כלכלית טובה מאוד, עד כדי כך שסינגפור מקיימת היום משא ומתן עם האיחוד האירופי על הסכמי סחר חופשי בין השתיים. מעבר לעוצמתה הכלכלית סינגפור היא מדינה מאוד תיירותית, כל שנה עוברים בה כשני מיליון תיירים. בגלל רמת החיים הגבוהה בסינגפור, הכלכלה הטובה, המטבע החזק וכוח הקנייה הגדול של התושבים והתיירים, עבודה בסינגפור הפכה למקור עבודה ריווחי מאוד. מעבר לריווחיות העבודה, ישנם כמה יתרונות מרכזיים לסינגפור לעומת יעדים אחרים המציעים עבודה בחו"ל. תושבי סינגפור מדברים אנגלית, לא צריך לשבור את השיניים עם צרפתית ספרדית או יפנית, פשוט אנגלית וכך כל תיירים או כל מי שבא לעבוד בסינגפור יכולים להסתדר בקלות בסינגפור. בנוסף לכך סינגפור נחשבת לאחת המדינות הנקיות (דוגמה לכך היא החוק נגד יריקת מסטיקים, כיום ניתן לקנות מסטיקים רק בבתי מרקחת!) והבטוחות ביותר עם שיעורי פשיעה הנמוכים מאוד.

בסינגפור ישנם תחומי עבודה שונים שניתן לעבוד בהם, אבל ללא ספק העבודה בעגלות היא השולטת והנפוצה ביותר, בעיקר בגלל רמת החיים הגבוהה, התיירים שנמצאים בכל מקום וכוח הקניה הגדול. בסינגפור ישנם קניונים גדולים ונוצצים, בקניונים הללו מוצבות עגלות המכירה. בעגלות נמכרים מגוון מוצרים מצעצועים לגאז'טים ועד מוצרי ים המלח שמאוד פופולאריים בסינגפור ולכן גם שולטים בשוק. למרות שעבודה בעגלות בסינגפור הוא תחום ריווחי ומשתלם מאוד ישנם כאילו שמעוניינים למצוא עבודה בסינגפור שלא קשורה במכירות, אם אתם נמנים עם אנשים אילו ישנן כמה אפשרויות שעומדות בפניכם, הראשונה היא עבודה בסינגפור באבטחה, כל חייל קרבי יכול למצוא עבודה בתחום האבטחה בכל מקום בעולם וכך גם בסינגפור. אפשרות נוספת היא עובדה בתור אופר, לרוב המקצוע הזה מיועד לבנות, ובמסגרת התפקיד על האופר לטפל ולשמור על ילדי המשפחה.

אם אכן השתכנעתם שסינגפור זה מקום נהדר להתחיל לעבוד בו בשביל להרוויח הרבה כסף, להיחשף לעולם שונה וחדש ושכחנו גם להזכיר את חיי הלילה הזוהרים והתרבות המגוונת, מה שנשאר עכשיו הוא למצוא עבודה בסינגפור, אבל איך עושים זאת? סינגפור נחשבת ליעד יחסית חדש בהשוואה לארה"ב או לאנגליה לדוגמה, אבל דווקא בגלל זה זה הזמן הכי טוב להתחיל לעבוד שם, וכמו כל יעד אחר בעולם גם הצעות עבודה בסינגפור ניתן למצוא בלוחות העבודה השונים הקיימים באינטרנט המתמחים גם בעבודה בחו"ל. חשוב מאוד כאשר אתם מחפשים עבודה בסינגפור בלוחות העבודה לבדוק את אמינות החברה, הרי זה לא משנה כמה החברה נשמעת אטרקטיבית על הנייר, אם היא לא אמינה כל ההבטחות הללו שוות לפח. בנוסף על כך כדאי לדבר עם נציגי החברה ולברר את הפרטים עד הסוף ולוודא שהחברה גם אחראית לסדר לכם אישוורי עבודה ומגורים.