עבודות קלות בחו"ל


סיימתם תיכון? חולמים לראות את פריז?

אחרי שמסיימים את השנים בצבא, מספר גדול של אנשים חייבים חוויה משחררת, ולא קיימת דרך נוחה יותר בשביל לעשות את זה מאשר חופשה בחו"ל.

לחלק מהאנשים יתאים לרדת לאילת לשבוע, ברם לחלק מהאנשים צורך בטיול ארוך יותר בארה"ב. השפה הזרה, האוכל המיוחד והמראות המרתקים שכל-כך רחוקים מאלה שקיימים כאן – הופכים את הטיול לחוויה בלתי נשכחת ששווה לקחת בה חלק.

הבעיה מתחילה כשמזכירים כסף ומחירים. שהייה בחול וטיסות עולות לא מעט, ואם רוצים לבקר בחו"ל במשך תקופה ארוכה חשוב להגיע עם חסכונות בבנק. מה אפשר לעשות אם אין מספיק כסף, אבל יש צורך בוער להגיע לדרום אמריקה?

רילוקיישן – הדרך הפשוטה ביותר שיש בידכם

במקום לעבוד ולסבול בארץ במשך כמה חודשים, לחסוך בקושי ולשפוך הכל תוך דקה על חופשה צנועה, ניתן לעשות משהו אחר. לדוגמא, להתחיל לעבוד באמריקה, להרוויח כסף טוב ובתקופה זו גם לטייל למקומות חדשים.

מוכנים לעבוד קשה? כל עבודה מחוץ לישראל כוללת לא מעט סידורים. חובה קודם להשיג את האישורים המתאימים ולברר פרטים בנושא עבודה בשיקגו. מודאגים? לא צריך, עם מעט הכנה מוקדמת יש לכם אפשרות לעבוד איפשהו בחול.

לא מוצאים את הידיים והרגליים? היכן יש אינפורמציה על עבודה בבוסטון?

לפני שיורדים מהארץ לתקופה יחסית ארוכה, יש צורך לסדר כל מיני דברים; קודם כל – יש צורך לקבל ויזת עבודה או אישור מתאים אחר כדי לעבוד לפי החוק במדינה שבחרתם.

השלב הבא – למצוא מעסיקים חוקיים. לא כל המשרות שיש בחול הן חוקיות, ולא בכולן תזכו במגורים בחינם ומשכורת משתלמת. מה שאתם צריכים זה חברות גדולות ומוכרות שיש הוכחה לכך שהן מקיימות את מה שהן מבטיחות, ואם יש ספק – ניתן להיוועץ בצעירים שעשו זאת.

בשביל למצוא עוד מידע חשוב על עבודה וטיול בחו"ל או אופר בארצות הברית לא צריך ללכת רחוק. אתר האינטרנט הבא www.terminal.co.il/ מאגד בתוכו את כל האינפורמציה שמומלץ לדעת על טיסות וויזות.

כתיבת תגובה