עובד ניקיון, קבלן ניקון או בכלל חברה?

עובד ניקיון, קבלן ניקון או בכלל חברה?

 

בכל הקשור לשירותי ניקיון למיניהם, ישנן תמיד שלוש אופציות מובילות, לכל אחת חסרונות ויתרונות; חברת ניקיון, קבלן ניקיון או עובד ניקיון פרטי.

 

עובדי ניקיון

העסקת עובד פרטי דורשת מאיתנו אחריות די גדולה. עלינו לדאוג לו לביטוח מתאים, ולוודא שהוא מקבל את כל התנאים המגיעים לו. בנוסף יש לדאוג לדברים קטנים (אך חשובים) כמו שי לחג או ימי חופשה.
אך למרות כל אלה, לעובד ניקיון פרטי ישנם גם יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם. כשבוחרים עובד ניקיון פרטי, בדרך עושים זאת עקב המלצות וביקורות על האדם הספציפי הזה, ועל בסיס כימיה ותקשורת ביניכם. האדם כבר מכיר את ביתכם, יודע מה לנקות כיצד, מה המקום של כל דבר, ויש ביניכם מערכת אמון.

 

חברת ניקיון

משום מה, אנשים רבים בטוחים ששירותיה של חברת ניקיון מתאימים רק לבתי עסקים, אך הם טועים. חברת ניקיון יכולה להיות מאוד יעילה לבתי עסק כמו מלונות וחנויות, אבל שירותיה מתאימים גם לניקיון בבתים פרטיים.
לשימוש בשירותיה של חברת ניקיון יתרונות בולטים; ראשית, חומרי הניקיון הם תמיד חומרים מן השורה הראשונה. שנית, אם יהיה לכם צורך בניקיון מיוחד, כמו פוליש או ניקיון אחרי שיפוץ, לא תצטרכו לחפש בעלי מקצוע גם לכך מכיוון שאתם כבר בקשר עם חברת ניקיון שמציעה שירותים גם מסוג זה.
לפני חתימה על הסכם עם חברת הניקיון, וודאו שעבודי החברה מועסקים בתנאים הוגנים ושהם מקבלים את כל מה שמגיע להם. אתם לא רוצים לקחת חלק בהעסקה לא הוגנת של אנשים. מומלץ גם לבדוק מה הוותק של החברה. חברה עם וותק כנראה עוד קיימת בגלל שהעובדים מרוצים, מה שמראה על העסקה הוגנת, וחברה אמינה.

 

קבלן ניקיון

קבלן ניקיון הוא כמו מן חברת ניקיון קטנה. הוא אחראי על העסקת כמה עובדי ניקיון, ועל תיווך בינהם לבינכם. זה יכול להיות פתרון מעולה אם חשוב לכם הקשר האישי וההיכרות של עבוד הניקון עם הבית שלכם, אבל לא מתאים לכם להתעסק בכל מה שקשור להעסקתו ולתנאי העבודה. בנוסף, אם המנקה שמוכר לכם לא יכול להגיע ביום מסויים, קבלן הניקיון ידאג למחליף, כך שהבית או העסק שלכם יישאר נקי. אך עם הזמינות הזו מגיע גם חיסרון גדול. לא תמיד יגיע עובד שמכיר אתכם או את הבית שלכם. כך שאם יש פריט בביתכם שדורש אופן ניקיון ספציפי, תאלצו להסביר זאת בכל פעם שמגיע לביתכם עובד ניקיון חדש.

 

 

חשבו על הדברים, השוו מחירים, קבלו המלצות ממכרים, והחליטו באיזו דרך תרצו לשמור על הבית או על העסק שלכם נקי ומסודר.

כתיבת תגובה